کلیدواژه Brand / (251 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : Khalili Shojaei، Vahab ؛ Khodadad Hoseinie، Sayed Hamid ؛ Ahmadi، Parviz ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2011, Volume 18 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:Brandgrounded theoryBrand EngagementOpen CodingAxialCodingSelective CodingIranIntegrated Marketing CommunicationIntegrated Marketing Communications
-
12.
نویسنده مسئول : Jafari، Maryam ؛ نویسنده : Sadeghi، Tooraj ؛ Mir Ibrahim Esfahani، Seyed Abbas ؛
مجله:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»January 2012, Volume 1 - Issue 1 (8 صفحه - از 19 تا 26 )
کلیدواژه ها:BrandLoyaltyOnline shoppingmental imageElectronic brand
-
13.
نویسنده مسئول : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ نویسنده : رسولیان، محسن ؛ بوجاری، حسین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1391 - شماره 8 (10 صفحه - از 47 تا 56 )
کلیدواژه ها:فرایند خریدارزش احساسیکیفیت درک شدهمنحصر به فرد بودنرفتار مصرف کنندهبرند
-
14.
نویسنده : فرهمند، کاظم ؛ دانشور کاخکی، محمود ؛ شاهنوشی، ناصر ؛ قاسمی، وحید ؛ همتی کاخکی، عباس ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی»پاییز 1391، دوره ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 121 تا 143 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکزعفراننام تجاریبستهبندیبرنددلفی فازی
-
15.
نویسنده : Zareinrizi، Zahra ؛
مجله:Tourism and Hospitality Research»Winter 2013, Volume 2 - Number 3 (13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها:Brandtourism marketingTourism brandDestination branding
-
16.
نویسنده : Qolizadeh، Seyed Ibrahim ؛ نویسنده مسئول : Nahavandian، Maryam ؛
مجله:Tourism and Hospitality Research»Winter 2013, Volume 2 - Number 3 (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:Brandtourism industrytourism servicesTourism brand
-
17.
نویسنده : محمدی، رزگار ؛ رضائی صوفی، مرتضی ؛ سبحانی، یزدان ؛ حاتمی، سعید ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1392 - شماره 1 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 25 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفادارینشان تجاریحمایت های مالی ورزشیمخاطب تلویزیونی
-
18.
نویسنده : هاشمی، شهناز ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:رسانه»پاییز 1392 - شماره 92 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:برندشبکههای اجتماعی مجازیخانواده وبهای هوشمندبازاریابی شبکههای اجتماعیبازاریابی هوشمندبرندینگ
-
19.
نویسنده : مهریزی ثانی، سمیه ؛ خزایی، محمد ؛ افهمی، رضا ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»پاییز 1392 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 75 تا 83 )
کلیدواژه ها:مخاطببرندراهبردهای تبلیغاتلوگوهای مناسبتی گوگل
-
20.
نویسنده : اصفهانی، نوشین ؛ سیفی سلمی، طاهره ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 83 تا 98 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریمعادله ساختاریبسکتبالبرندمهرام
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (78 مقاله)
- علمی-پژوهشی (36 مقاله)
- الف (21 مقاله)
- B (11 مقاله)
- A (10 مقاله)
- بین المللی (7 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)