کلیدواژه Brand evangelism / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خورشیدی ماسوله، امین ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1400 - شماره 63 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 291 تا 317 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد به برندرسانههای اجتماعیبشارت برندادغام در جامعه برندی
-
2.
نویسنده : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 24 تا 47 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی
-
3.
نویسنده : غلامی قاجاری، حسن ؛ نویسنده مسئول : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 69 تا 85 )
کلیدواژه ها:وفاداریهویتپذیرینوید برندتبلیغ مثبت باشگاهتبلیغ منفی رقبا
-
4.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)