کلیدواژه brand image / (112 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جزنی، نسرین ؛ عبدوی بافتانی، محمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:تصویر شناسهقصد خریدتبلیغات توصیه ایحامی گریاشتیاق به ورزشتعلق به تیمورزشتعلقهوادارانتبلیغات
-
2.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 139 تا 164 )
کلیدواژه ها:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاری
-
3.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ فرهادی نهاد، رومینا ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1391، سال سوم - شماره 8 ISC (24 صفحه - از 109 تا 132 )
کلیدواژه ها:دانشجویانتداعی آزاددانشگاه پیام نورتصویر ذهنی از برندشناساییتصویر ذهنیدانشگاه
-
4.
نویسنده : Shadi، Mohammad Ali ؛ Nejad Mohammad، Ehsaneh ؛
مجله:Tourism and Hospitality Research»Autumn 2012, Volume 2 - Number 2 (46 صفحه - از 95 تا 140 )
کلیدواژه ها:brand imageAirlinePerceived pricePerceived Advertisement
-
5.
نویسنده : بیات، روح الله ؛ فضلی، صفر ؛ مرندی، مهسا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1392 - شماره 3 (17 صفحه - از 122 تا 138 )
کلیدواژه ها:قزوینتصویر مقصدتداعی های برندرفتار گردشگرانبرندسازی مقصد گردشگری
-
6.
نویسنده : پرهیزکار، محمدمهدی ؛ رمضانی، سعید ؛ نویسنده مسئول : حلوایی ها، وحید رضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1392 - شماره 12 (6 صفحه - از 75 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداریبرندتصویر برندارزش درک شدهاعتماد به برندشهرت برند
-
7.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
8.
نویسنده : عبدالوند، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده امام، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (22 صفحه - از 19 تا 40 )
کلیدواژه ها:تصویر نام تجاریگواهی شخصیت مشهورریسک مجادلهایاعتبار شخصیت مشهورتناسب شخصیت مشهور یا محصولگروه مرجع
-
9.
نویسنده : زارع، مرضیه ؛ صالحی، سودابه ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:لباسلباس مفهومینمایشگاه لباس مفهومی در ایرانرویکرد هنرمندان ایرانی لباس مفهومی
-
10.
نویسنده : حسنی، علی ؛ موسوی بازرگان، سید جلال ؛ نویسنده مسئول : نیرومند، احسان ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»تابستان و پاییز 1393 - شماره 3 (11 صفحه - از 31 تا 41 )
کلیدواژه ها:گردشگریبرندتصویر برندتصویر برند مقصد گردشگریابعاد تصویر برندتداعی کننده های برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (36 مقاله)
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- A (7 مقاله)
- C (4 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- B (3 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)