کلیدواژه Brand Management / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ حبیبی، اعظم ؛ احمدیانی، ابوالحسن ؛
مجله:پژوهنده»خرداد و تیر 1388 - شماره 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها:طرح ژنریکنام گذاری فرعینام تجاریمدیریت نام تجاریصنعت دارویی
-
2.
نویسنده : Shafia، Saeed ؛ Seyyed Naghavi، Mirali ؛
مجله:Bagh-e Nazar»February 2019, Volume 15 - Number 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:Brand ManagementInternal BrandInternal Brand ManagementTetehran HotelsInternal Brand Management Framework
-
3.
نویسنده مسئول : رسولی، مهدی ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ اسمعیلی، محسن ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 130 تا 143 )
کلیدواژه ها:فوتبالبازاریابی ورزشیباشگاه ورزشیمدیریت برند
-
4.
نویسنده مسئول : Kiani، Mohammad Saeid ؛ نویسنده : Baharmi، Shahab ؛
مجله:Journal of New Approaches in Sport Sciences»Summer and Autumn 2019, Volume 1 - Number 2 (13 صفحه - از 63 تا 75 )
کلیدواژه ها:BrandBrand ManagementSports Brand
-
5.
نویسنده : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ نویسنده مسئول : یقینی، محمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 13 تا 35 )
کلیدواژه ها:هویت برندمدیریت برندنوشت افزار ایرانی |اسلامیایران نوشتهویتایراننوشتافزارطراحیمضامینمحصولاتفرهنگ
-
6.
نویسنده مسئول : شفیعا، سعید ؛ نویسنده : سیدنقوی، میرعلی ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 104 تا 119 )
کلیدواژه ها:مدیریت برند داخلیمدیریت برندراهبردهای مدیریت برند داخلیهتل های شهر تهرانکارکنانمدیرمدیریتهتلراهبردهایراهبردهای مدیریتبرند داخلیرفتارهایتشویق
-
7.
نویسنده مسئول : فارغ، سید علی ؛ نویسنده : حاجیان فروشانی، یاسمن ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 63 تا 102 )
کلیدواژه ها:مدیریت برندمحصولات صنعتیرویکرد رابطهایپدیدارشناسیهویت برندبـهبرنـدبـابــههـابرنــدبــاهویــتهویـت
-
8.
نویسنده : عسکری، متین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1400، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحه - از 45 تا 63 )
کلیدواژه ها:مدیریت برندخرید اجتماعیگزینش برندبرندهای مدنظریه طبقهبندیمصرفکنندگانگزینشمدکاربرمحصولات
-
9.
نویسنده مسئول : Tarighi، Rasoul ؛ نویسنده : Rahmani Pashaklaei، Niloufar ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛ Salahi Kojour، Azim ؛
مجله:new studies in sport management»Autumn 2021, Volume 2 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم (13 صفحه - از 300 تا 312 )
کلیدواژه ها:FootballSport MarketingBrand Managementbrand associationsLeague Organization
-
10.
نویسنده مسئول : پسران افشاریان، سارا ؛ نویسنده : حقیقی، محمد ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ اقازاده، هاشم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 68 تا 87 )
کلیدواژه ها:هویت برندمدیریت برندبرند سازمان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (9 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)