کلیدواژه Brand Position / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : براخاص، حسین ؛ ضیاء، محمد جواد ؛ نویسنده مسئول : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1402 - شماره 41 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 110 تا 133 )
کلیدواژه ها:صنعت ورزشارزش ویژه برندبرندسازیتوسعه برندجایگاه برند
-
2.
نویسنده مسئول : مرادی نوشاد، احمدعلی ؛ نویسنده : اصغری صارم، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (16 صفحه - از 72 تا 87 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندجایگاه برندبانک رفاه کارگران شهر همدان
-
3.
نویسنده : عیوضی نژاد، سلمان ؛ پارسا بلور، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 34 تا 69 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندجوهره برندجایگاه ذهنی برندبرنـدبـهبرنــدهـابـابــهبــاهــا
-
4.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
5.
نویسنده مسئول : اکبری، مرتضی ؛ نویسنده : مهرعلی، مریم ؛ سیدامیری، نادر ؛ دانش، مژگان ؛ رمضانپور نرگسی، قاسم ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتیجایگاه برندمشتریمسئولیت اجتماعی شرکتگردشگریمشتریان