کلیدواژه crm / (50 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : A. Sanayei ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»July & December 2004, Volume 2 - Number 2 ISC (10 صفحه - از 21 تا 30 )
کلیدواژه ها:ITEcommercecrmPetrochemical Industry.
-
2.
نویسنده : غلامیان، محمد رضا ؛ خواجه افضلی، مریم ؛ ابراهیمی، بابک ؛
مجله:تدبیر»اسفند 1385 - شماره 178 (5 صفحه - از 54 تا 58 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت دانشمدیراندانشمدیریت دانش مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانCRMسازمان
-
3.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 48 تا 77 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکشرکت پیشگامان کویر یزدمشتریارزیابیمشتریانBSCبهبودموفقیت
-
4.
نویسنده : A. Sanayei، Ph.D. Professor ؛ A. Ansari، Ph.D. Student ؛ B.Ranjbarian، Ph.D ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»January & June 2010, Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها:crmInformation SystemTAMIDT
-
5.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 54 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهامشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
6.
نویسنده : اخوان، پیمان ؛ دهقان بنادکی، مجید ؛ فرجام، هادی ؛
مجله:بهبود مدیریت»تابستان 1390 - شماره 12 (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:ارزیابیمدیریت ارتباط با مشتریمشتری محوریcrmمنطق رادار
-
7.
نویسنده : A. O. Fagbemi ؛ F. F. Olowokudejo ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Summer 2011, Volume 1 - Number 3 (10 صفحه - از 161 تا 170 )
کلیدواژه ها:surveystaffBankscustomersCustomer relationship managementInsurance companiesCRMNigeria
-
8.
نویسنده : Saeednia، H ؛ Dastjerdi، A ؛ Jafari Sohi، A ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:TechnologyKnowledge managementstaffintegrationConsensusSenior ManagersService customization: Customer relationship managementCRM
-
9.
نویسنده : Mehregan، S ؛ Samizadeh، R ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 صفحه - از 41 تا 50 )
کلیدواژه ها:customer retentionData miningPredictionCross sellingCRISPDMCRMInsurance
-
10.
نویسنده : Radfar، R ؛ Rezaei-Malek، N ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Spring 2012, Volume 2 - Number 2 (15 صفحه - از 136 تا 150 )
کلیدواژه ها:Staff knowledgeMarket knowledgeCustomer relationship managementKnowledge managementCustomer knowledgeCRMKnowledgeKM
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- B (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)