کلیدواژه crm / (50 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : حق شناس کاشانی، فریده ؛ رستگاری، هدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1391، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 64 تا 83 )
کلیدواژه ها:ارتبـاط بـا مشـتریتکنولوژی اطلاعاتاستراتژیمشتریانCRMسازمان
-
12.
نویسنده : Abdolvand، Neda ؛ Albadvi، Amir ؛ Koosha، Hamidreza ؛
مجله:International Journal of Management Perspective»Vol. 1, No. 3 - 2013 (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:crmcustomer retentionRelationship MarketingCustomer Lifetime ValueValuation
-
13.
نویسنده : F. F. Olowokudejo ؛ M. A. Obalola ؛ S. A. Aduloju ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Winter 2013, Volume 3 - Number 1 (10 صفحه - از 21 تا 30 )
کلیدواژه ها:crmorganizational performanceOrganizational characteristicsInsurance industryBranch networkCompanies’imageNigeriaNigerian
-
14.
نویسنده : H. G. Mishra ؛ P. K. Sinha ؛ S. Singh ؛ S. Koul ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2013, Volume 3 - Number 4 (14 صفحه - از 297 تا 310 )
کلیدواژه ها:Brand loyaltyBrand social responsibility imageCause related marketingConsumer social responsibilityBrandConsumerBSRICRM
-
15.
نویسنده : رحمتی، منصور ؛ رحمتی، مریم ؛
مجله:مدیریت اسلامی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 89 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:crmعدالت و پیگیری کار مردم در اداراتمدارا و صبر و حسن خلق در برخورد با مراجعانمدیریت اسلامی و مشکلات جامعه امروزکارکنانحضرت علی ( ع )صبرحسن خلقعدالت
-
16.
نویسنده : Zare، Habib ؛ Behzadi، Raziyeh ؛ Bemani، Saeed ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (5 صفحه - از 17 تا 21 )
کلیدواژه ها:Customer relationship managementcrmcustomer satisfactionCustomer Loyalty subsystems
-
17.
نویسنده : Samizadeh، R ؛ Mehregan، S ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2015, Volume 5 - Number 4 (8 صفحه - از 261 تا 268 )
کلیدواژه ها:Segmentationcustomer retentionData miningLife insuranceDecision treeCRMCRISPDM
-
18.
نویسنده : باقری کنی، مصباح الهدی ؛ محمدی، مهدی ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات دومين کنگره بين المللي علوم انساني اسلامي - جلد 6 (56 صفحه - از 157 تا 212 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتر یمحوریرابطة برادریاطلاعاتمشتریانبازاریابیاخوتCRMاسلامی
-
19.
نویسنده : رحمت نژاد، اصغر ؛ صمدی، مهران ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»پاییز 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:اثربخشی سازمانمدیریت ارتباط با مشتریبانک ملتکارکنانبانکCRMمشتریانسازماناطلاعات
-
20.
نویسنده : Ebrahimi، Elham ؛ Fathi، Mohammad Reza ؛ Irani، Hamid Reza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2016, Volume 9 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 333 تا 358 )
کلیدواژه ها:EntropyCustomer relationship managementperformance evaluationCOPRASMultiple Criteria Decision makingCRMFuzzyMellat BankShannon ’ EntropyMCDM
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- B (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)