کلیدواژه Cause-related marketing / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خنیفر، حسین ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ نویسنده مسئول : رشید، علی اصغر ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1400، دوره نوزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدلیابی معادلات ساختاریقصد خریدبازاریابی خیرخواهانهتکماکارون
-
2.
نویسنده : ولی پور، علی ؛ نورائی، محمود ؛ کاوش، کامیار ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانمسئولیتهای اجتماعیپیامدهای رفتاریبازاریابی علّیفعالیتهای بشردوستانه
-
3.
نویسنده : چراغ سحر، رسول ؛ موسوی، دکتر سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : پیرزاد، دکتر علی ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 82 تا 91 )
کلیدواژه ها:اخلاقصنعت بیمهبازاریابی خیرخواهانه
-
4.
نویسنده : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 149 تا 173 )
کلیدواژه ها:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کننده
-
5.
نویسنده : Valipour، Ali ؛ Kavosh، Kamyar ؛ نویسنده مسئول : Noraei، Mahmoud ؛
مجله:Journal of System Management»Spring 2019, Volume 5 - Number 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 241 تا 260 )
کلیدواژه ها:Banking SystemCause-related marketingSocial ResponsibilitiesHumanitarian ActivitiesWin-Win Concept
-
6.
نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛ نویسنده : کردنائیج، اسداله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 174 تا 212 )
کلیدواژه ها:دسترسیشفافیتبازاریابی علت محورپاسخ مصرفکنندهبـههـابـابــهبــاکـهکــهمصـرف
-
7.
نویسنده : بخشی زاده برج، کبری ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 53 تا 82 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیدرگیری ذهنیشــک و تردیــدنگرش به برند و تبلیغاتبازاریابی خیرخواهانهبـههـاتبلیغاتبــهبازاریـابیبـابــا
-
8.
نویسنده : شغایی فلاح، مصطفی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ خرمی بنارکی، آناهیتا ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 76 تا 96 )
کلیدواژه ها:خوشهبندی مشتریانبازاریابی علّیمحصول لذتجویانهمحصول ضروریتاکسونومی
-
9.
نویسنده : Ullah، Saad ؛ Lei، Shen ؛ Fahed Qureshi، Shahzadah ؛ Haider، Jahanzaib ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2017, Volume 10 - Number 2 رتبه الف/ISC (19 صفحه - از 365 تا 383 )
کلیدواژه ها:cause-brand allianceCause categoryCause-related marketingProduct categoryBrand AllianceCauseAtt
-
10.
نویسنده : H. G. Mishra ؛ P. K. Sinha ؛ S. Singh ؛ S. Koul ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2013, Volume 3 - Number 4 (14 صفحه - از 297 تا 310 )
کلیدواژه ها:Brand loyaltyBrand social responsibility imageCause related marketingConsumer social responsibilityBrandConsumerBSRICRM