کلیدواژه crm / (53 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : خواجه پور، اکرم ؛ دوستی، مرتضی ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1395 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 115 تا 127 )
کلیدواژه ها:بانوانالمپیادگردشگری ورزشی و مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتریابعاد مدیریت ارتباط با مشتریCRMهمبستگی
- 22.
-
23.
نویسنده : حسینی، سعید حسن ؛ نویسنده مسئول : طاهری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1396 - شماره 6 (جلد اول) (14 صفحه - از 10 تا 23 )
کلیدواژه ها:کسب و کاربرنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعاتیcrmسیستم اطلاعات تجاری
-
24.
نویسنده : نیکو، حسین ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 27 تا 48 )
کلیدواژه ها:کارت امتیازی متوازنمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیمشتریCRMهتلعملکردمشـتریبـاعملکـردهـاسـازمان
-
25.
نویسنده : خرسندی، حمیدرضا ؛ شیروانی، شهروز ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (7 صفحه - از 517 تا 523 )
کلیدواژه ها: عملکرد کسب و کارCRM تلفن همراه
-
26.
نویسنده : احمدی مقدم، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : صادقی، تورج ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1396 - شماره 3 (12 صفحه - از 170 تا 181 )
کلیدواژه ها:ارزیابیسرمایه اجتماعیاعتبار اسنادیضعف مدیریتمدیریت اجرایی غیر متمرکزتیم تخصصی ارزیابیcrmاستان خراسان رضوی
-
27.
نویسنده : Pourhassan، Mohammad Reza ؛
مجله:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»April 2018, Volume 7 - Issue 2 (13 صفحه - از 194 تا 206 )
کلیدواژه ها:crmautomotive industryVarious FactorsEvaluation Project
- 28.
-
29.
نویسنده : Hashemi، Mandana ؛ Peydaei، Mir Mehrdad ؛ Khodadadi، Abbas ؛
مجله:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»July 2018, Volume 7 - Issue 3 (11 صفحه - از 267 تا 277 )
کلیدواژه ها:SatisfactionCustomer relationship managementeducationcrmtechnology acceptanceemployee involvementCRM adoption
-
30.
نویسنده : آذری، امین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (11 صفحه - از 362 تا 372 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریرشد شرکتcrm
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)