کلیدواژه Customer-based brand equity / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رضوانی، مهران ؛ نویسنده : مهرنیا، سیران ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (15 صفحه - از 17 تا 31 )
کلیدواژه ها:آمیخته ترفیعصنایع لبنی و مدل معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتری محور
-
2.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریحلالقصد خرید
-
3.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ محمودی، ادریس ؛ رحیمی، سیامک ؛ نویسنده مسئول : قاسمی، افشین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام و نشان تجاری مشتریمدارترجیح نام و نشان تجاریتصمیم به خرید نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری
-
4.
نویسنده : Motahari Negad، Fatemeh ؛ Samadi، Saeid ؛ Pour Ashraf، Yasan ؛ Tolabi، Zeinab ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»April 2015, Volume 8 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 243 تا 264 )
کلیدواژه ها:Marketing mixBrand experienceCustomer-based brand equityBrand attitudeBrand credibilityBrand
-
5.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 241 تا 267 )
کلیدواژه ها:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
6.
نویسنده : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:تعامل عاطفیشخصیت برندعشق به برندجنسیت برندارزش ویژۀ برند مشتریمحورمردانگی برندزنانگی برند
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 3 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه Iranian Journal Of Management Studies 1 |
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)