کلیدواژه destination brand equity / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ نویسنده : عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛
مجله:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»بهار 1401 - شماره 9 ، ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 80 تا 91 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییبرند مقصدمناطق کوهستانیرودسرمدل بازاریابی
-
2.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ محمدی، مهسا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 ، ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصدتجربه برند مقصدشخصیت برند مقصدوفاداری به برند مقصدخودتجانسی
-
3.
نویسنده مسئول : محمدی، سارا ؛ نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1399 - شماره 32 ، ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سولومونیات رفتاری گردشگرانارزش ویژه برند مقصد گردشگری
-
4.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ اسدیان اردکانی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : ماه آور پور، فهیمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 ، ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 211 تا 240 )
کلیدواژه ها:برندسازیعملکرد شهرارزش ویژه برند مقصدشهرت شهرهویت برند مقصدشهرمدلتصویرمقصد گردشگریبرند مقصدتصویر برند مقصدپژوهشارزش ویژه
-
5.
نویسنده : فرجام، سعید ؛ نساجی کامرانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : بردبار، زهره ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1397 - شماره 16 ، الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 118 تا 137 )
کلیدواژه ها:کلان شهر شیرازتصویر مقصدارزش ویژه برند مقصدبرندسازی مقصدوفاداری گردشگران
-
6.
نویسنده : دهدشتی، زهره ؛ خانی، سجاد ؛ اجلی، امین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1393 - شماره 25 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 27 تا 62 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتبلیغات شفاهیتجربه مشتریتصویر برند مقصدارزش ویژه برند مقصدگردشگریارزش ویژهمقصد گردشگری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه گردشگری و توسعه 2 |
نشریه مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی 1 |
نشریه برنامه ریزی و توسعه گردشگری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)