کلیدواژه Intention to Buy / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : قضائی، فروزان ؛ راشدی زهرا، آراز ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»زمستان 1402 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 10 تا 25 )
کلیدواژه ها:توسعه پایدارقصد خریددانش محیطزیستیرفتار مصرف پایدارنگرش به مصرف پایدار
-
2.
نویسنده مسئول : مسعودی پور، سعید ؛ نویسنده : محمدی، فرزانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 143 تا 166 )
کلیدواژه ها:محصولات لوکسنگرش مصرف کنندهدینداریمصرف کننده مسلمانقصدخرید
-
3.
نویسنده مسئول : موقر، مرتضی ؛ نویسنده : حسینی، ابوالحسن ؛ باقری، مژگان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 175 تا 195 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهشرکت های بیمهتمایل به خریدبازی وارسازیمشتریان بیمه
-
4.
نویسنده : آتش سوز، علی ؛ نویسنده مسئول : رحمانی، پریناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم (27 صفحه - از 4 تا 30 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهقصد خریدواقعیت افزوده موبایلاستفاده مداوم
-
5.
نویسنده مسئول : شفیعی، ساناز ؛ نویسنده : فروزان، مجید ؛ عسگری ورتونی، عباسعلی ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 39 تا 70 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرچسب انرژیمحصول سبز
-
6.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ فیضی، مهدیه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 67 تا 94 )
کلیدواژه ها:مصرف کنندهلوازم خانگیقصد خریداثر کشور مبدا
-
7.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : توره، ناصر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 122 تا 136 )
کلیدواژه ها:صمیمتتصویر احساسی برندتصویر عملکردی برندقصد به خرید و رفتار مصرف کنندهمشتریمصرفکنندگانصمیمیتمحصولاترفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمشتریانپژوهش
-
8.
نویسنده : امین عشایری، اسو ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 81 (جلد هشتم) (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خریدشرکت های خدماتیمشارکت مشتریتحول دیجیتال بازاریابی دیجیتالGoogle Scholarبازاریابی دیجیتالاستراتژیمشتریانCRM
-
9.
نویسنده مسئول : مطیعی، محسن ؛ نویسنده : خانی، امیر محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 147 تا 173 )
کلیدواژه ها:قصد خریدریسک درک شدهکالای قاچاقدینداری مصرف کنندهابعاداخلاقیدینمصرفمصرفکنندهدینداری
-
10.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 247 تا 272 )
کلیدواژه ها:نوع مانکنفروشگاه فیزیکی و آنلاینهدف مشتریقصد خریدفروشگاهمانکنمشتریانسناریوفروشگاه فیزیکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (9 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)