کلیدواژه problem‑based learning / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دل انگیزان، سهراب ؛ سپه پناه، مرجان ؛ فرشادیان، محمد مسعود ؛
مجله:مهارت آموزی»تابستان 1392 - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (15 صفحه - از 57 تا 71 )
کلیدواژه ها:یادگیری مسئلهمحورمهندسان فردابرنامههای درسی سنتی.آموزش فنی و حرفهای
-
2.
نویسنده : رستم نیا، امین ؛ غیابی، سمیه ؛
مجله:مهارت آموزی»زمستان 1394 - شماره 14 ، علمی-پژوهشی (15 صفحه - از 71 تا 85 )
کلیدواژه ها:خلاقیتکودکان و نوجوانانآموزش مسالهمحورمربیان مهارتی
-
3.
نویسنده : مومنی، حمید ؛ صادقی، هاجر ؛ نویسنده مسئول : صالحی، اشرف ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1396، دوره دهم - شماره 4 ISC (10 صفحه - از 235 تا 244 )
کلیدواژه ها:دانشجویان پرستارینقشه مفهومیگرایش به تفکر انتقادییادگیری مبتنی بر حل مسئله
-
4.
نویسنده : کریمیان، زهرا ؛ نجارنیافیروزجاه، رضا ؛ مقدم زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : صالحی، کیوان ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1397، سال نهم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 39 تا 56 )
کلیدواژه ها:دانشآموزانمهارتهای زندگیآموزش مسئله محوردختر نوجوانمهارتآموزشزندگیحل مسئلهآموزش مهارت حل مسئله
-
5.
نویسنده مسئول : درزی رامندی، هادی ؛ نویسنده : یوسفی رامندی، فاطمه ؛ درزی رامندی، محمد ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1398 - شماره 63 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (10 صفحه - از 163 تا 172 )
کلیدواژه ها:خلاقیتحل مسئلهروش تدریسدورة ابتدایی
-
6.
نویسنده : Berenji، Sepideh ؛ Ghafoori، Nasser ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2020, Volume 10 - Number 2 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 121 تا 133 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionProblem-based LearningHard scaffolds
-
7.
نویسنده : Berenji، Sepideh ؛ Ghafoori، Nasser ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionCollaborationEngagementSelf-Directed LearningProblem-based Learning
-
8.
نویسنده : شمس الدین پور، لیلا ؛
مجله:پژوهش و نوآوری در تربیت و توسعه»پاییز 1400 - شماره 3 (9 صفحه - از 20 تا 28 )
کلیدواژه ها:یادگیری مشارکتیمهارتهای اجتماعییادگیری آنلاینیادگیری ترکیبییادگیری مبتنی بر مسئلهیادگیری مبتنی بر پروژه
- 9.
-
10.
نویسنده مسئول : Badali، Mehdi ؛ نویسنده : Mirzaei، Parvin ؛ Shafieifar، Nazanin ؛ Assadi، Hoda ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Winter 2022, Volume 4 - Number 16 ، ب (وزارت علوم (8 صفحه - از 63 تا 70 )
کلیدواژه ها:learninge-learningcovid-19Problem Based LearningAcademic Efficacy
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)