کلیدواژه quality of service / (48 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قاسم، سامر ؛ زین العابدین، دانیا ؛
مجله:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2010، دوره 32 - العدد 1 (22 صفحه - از 231 تا 252 )
کلیدواژه ها:جودة الخدمةالتحسین المستمرخدمات النقل البری
-
2.
نویسنده : Eftekharzadeh، Seyyed Farhad ؛ Shojaei، Seyyed Saeed ؛
مجله:Social Communication Sciences»Autumn 2011, Volume 1 - Number 3 (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:Electronic bankingBankingcustomer satisfactionBanking servicesquality of service
-
3.
نویسنده مسئول : Hedayat Sokachaee، Elham ؛ نویسنده : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجله:Business and Marketing»April 2014 - Number 3 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionquality of serviceServqual ModelMelli Bank
-
4.
نویسنده : دربان آستانه، علیرضا ؛ قدیری معصوم، مجبی ؛ هاجری، بهرام ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»تابستان 1394 - شماره 14 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 145 تا 174 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت روستاییتعاونی دهیاری هاشهرستان های ابرکوه و لامرد
-
5.
نویسنده مسئول : فسنقری، الهام ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1394 - شماره 22 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریباشگاه ورزشی خصوصیباشگاه ورزشی دولتیابعاد سروکوال
-
6.
نویسنده : Shahabinasab، Ali ؛ Alasvand، Heshmat Alah ؛ Darai Mofrad، Ali ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»December 2015, Volume 3 - Number 4 (7 صفحه - از 34 تا 40 )
کلیدواژه ها:Electronic bankingassurancecustomer satisfactionResponsivenessquality of service
-
7.
نویسنده : سلطانی، علی ؛ شریف، حمید رضا ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»زمستان 1394 - شماره 23 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 35 تا 54 )
کلیدواژه ها:حرم شاهچراغکیفیت خدماتشیرازرضایت مندیگردشگری مذهبی
-
8.
نویسنده : Razminia، Ehsan ؛ Mirsardoo، Samira ؛ Shabani، Somayeh ؛ نویسنده مسئول : Shafiee، Hadi ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»March 2016, Volume 3 - Number 20 (9 صفحه - از 202 تا 210 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionquality of serviceCustomer Relationship Management (CRM)Saderat Bank
-
9.
نویسنده : Acierno، Luca D ؛ Placido، Antonio ؛ Botte، Marilisa ؛ Gallo، Mariano ؛ Montella، Bruno ؛
مجله:Supply and Operations Management»November 2016, Volume 3 - Number 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم (22 صفحه - از 1351 تا 1372 )
کلیدواژه ها:Sensitivity Analysisquality of servicePublic Transport ManagementRail SystemTravel Demand Estimation
-
10.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : حجازی نیا، رویا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (8 صفحه - از 115 تا 122 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترویگردانی مشتریشرکت همراه اول
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (13 مقاله)
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)