کلیدواژه quality of service / (48 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : شیخی، رضا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 ، ج (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 89 تا 96 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفوتبالتماشاگرانعصبانیتخرابکاری
-
12.
نویسنده : صارمی یاراحمدی، منصور ؛ شمس دوست، الهه ؛ عباسپور اسفدن، قنبر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (13 صفحه - از 14 تا 26 )
کلیدواژه ها:سازمانکیفیت خدماترضایت مشتریبهبود عملکردمشتریتصمیم گیری چند معیارهسازمان ملی زمین و مسکنکارکنانبهبودمعیار
-
13.
نویسنده : علینژاد، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1397 - شماره 48 ، الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 153 تا 181 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکیفیت خدماتسروکوالتحلیل پوششی دادههای چندهدفهجایگاه CNG
-
14.
نویسنده : کیانپور، سعید ؛ هراتیان، علی ؛ نویسنده مسئول : پیری، محمد ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 ، د (وزارت علوم (17 صفحه - از 214 تا 230 )
کلیدواژه ها:اداریکیفیت خدماتآموزشیپژوهشیرضایتمندی دانشجویاندانشجوییدانشجویانرضایتخدماتدانشگاهکیفیت خدمات آموزشی
-
15.
نویسنده : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحه - از 76 تا 89 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریان
-
16.
نویسنده مسئول : کمانداری، محسن ؛ نویسنده : رهنما، محمد رحیم ؛
مجله:فضای جغرافیایی»تابستان 1397 - شماره 62 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالشهر کرمان
-
17.
نویسنده مسئول : موسوی جد، سید محمد ؛ نویسنده : شافعی، رضا ؛ شریفی، مریم ؛ محمدی، حیدر ؛
مجله:فضای گردشگری»تابستان 1397 - شماره 27 ، A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتری
-
18.
نویسنده : فخریان، سارا ؛ بیانی، میثم ؛ نویسنده مسئول : گلزاریان پور، سیاوش ؛
مجله:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»زمستان 1397، سال چهارم - شماره 11 (42 صفحه - از 51 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتحلیل عامل تاییدیویژگی مشتریانمدل سروکوال تعمیمیافته
-
19.
نویسنده مسئول : Nazari، Zahra ؛ نویسنده : Kamandi، Ali ؛ Shabankhah، Mahmood ؛
مجله:international journal of web research»Spring 2019, Volume 2 - Number 1 (14 صفحه - از 12 تا 25 )
کلیدواژه ها:load balancingquality of serviceInternet of ThingsService Compositionmulti-cloud environment
-
20.
نویسنده : کلاته سیفری، معصومه ؛ حسینی، وحید ؛ فریدونی، مسعود ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1398 - شماره 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 17 تا 28 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالبازاریابی ورزشیبازاریابی داخلی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (13 مقاله)
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)