کلیدواژه quality of service / (48 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده مسئول : اسعدی، عبدالرضا ؛ نویسنده : هدایتی بیلند، مجتبی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1398 - شماره 134 ، ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 71 تا 85 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتقاضای بیمهرفتار خریدبیمۀ عمر و سرمایهگذاریبیمهقصد خریدمشتریمشتریان
-
22.
نویسنده : قنبری، سیروس ؛ نصیری، خدیجه ؛ نویسنده مسئول : فتاحی، احدالله ؛
مجله:آمایش جغرافیایی فضا»پاییز 1398 - شماره 33 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییکیفیت خدماترضایتمندی گردشگرانبخش پاپیمدل کانو-سروکوال
-
23.
نویسنده : طغرایی، محمد تقی ؛ شفیعی، زاهد ؛ نویسنده مسئول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 151 تا 179 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتگردشگرحملونقلرضایت گردشگررضایت گردشگرانرضایت گردشگران داخلیپژوهش
-
24.
نویسنده مسئول : خلیلی پور، گلی ؛ نویسنده : غفاری، محمد ؛ عباسی، رسول ؛
مجله:اسلام و علوم اجتماعی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (حوزه علمیه/ISC (26 صفحه - از 185 تا 210 )
کلیدواژه ها:گردشگری مذهبیمسجد جمکرانگردشگریکیفیت خدمات
-
25.
نویسنده مسئول : منصوری، حسین ؛ نویسنده : غفورنیان، محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکروش دلفی فازیمشتریان اینترنتیمشتریاطلاعاتمشتریانپژوهش
-
26.
نویسنده : پورزرنگار، جلیل ؛
مجله:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1399، دوره پنجم - شماره 3 (12 صفحه - از 17 تا 28 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیتورزشکارباشگاه ورزشیخدمات دهی
-
27.
نویسنده مسئول : فتاحی، احدالله ؛ نویسنده : گودرزی، صدرالله ؛ عامری فرد، زهرا ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1399 - شماره 42 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 165 تا 180 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتشهر شیرازرضایتمندی گردشگرانمدل کانو-سروکوالهتل های سه ستاره
-
28.
نویسنده : جیرسرایی، علی ؛ علوی، سید حسین ؛ امامی، فرشاد ؛ نویسنده مسئول : دوستی پاشا، مرتضی ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1399، سال دهم - شماره 3 ، ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 219 تا 236 )
کلیدواژه ها:استان مازندرانکیفیت خدماتگردشگران ورزشیصنعت هتلینگ سبز
-
29.
نویسنده مسئول : مبارکی، امید ؛ نویسنده : ولیقلی زاده، علی ؛
مجله:گردشگری شهری»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 145 تا 159 )
کلیدواژه ها:گردشگریکیفیت خدماتفنآوری ارتباطات و اطلاعاتگردشگری پزشکیشهرتـبریز
-
30.
نویسنده : حسینی، سعید ؛ نویسنده مسئول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 ، B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 190 تا 201 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانفناوریهای اطلاعاتسیستم نامنویسی متمرکزسازمان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتسیستم
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (13 مقاله)
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)