کلیدواژه Service / (62 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده مسئول : کتبی، فرشته ؛ نویسنده : حمیدی، مهرزاد ؛ رضوی، محمدحسین ؛ سجادی، سید نصرالله ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1395 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:بینشاعتمادنوعدوستیرهبری خدمتگزارخدمترسانیاثربخشی سازمانیکمیتۀ ملی پارالمپیک
-
42.
نویسنده : Ranaei Kordshouli، Habibollah ؛ Jafarpour، Younes ؛ Allahyari Bouzanjani، Ahmad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Junuary 2016, Volume 9 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionpassenger transportation agenciesprosocial behaviorsServiceSEMYang
-
43.
نویسنده : بشیری اسکویی، فریبا ؛ شبیری، سید محمد ؛ انصاری راد، پرویز ؛ کاظمی پور، شهلا ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1394 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 135 تا 158 )
کلیدواژه ها:سواد زیست محیطیآموزشهای ضمن خدمتآموزش محیط زیسترفتار زیست محیطی
-
44.
نویسنده مسئول : مصلح، عبدالمجید ؛ نویسنده : الهیاری بوزنجانی، احمد ؛ جعفرپور، یونس ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 143 تا 163 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبازاریابی درونیرفتارهای شهروندیخدمات درونی سازمانرفتارهای خدمتگرا
-
45.
نویسنده : Avazzadeh، Elahe ؛ Behzadi، Raziyeh ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (6 صفحه - از 4 تا 9 )
کلیدواژه ها:Organizational CulturecustomerIntroductionServiceCustomers‟satisfaction
-
46.
نویسنده : Kwamega، M ؛ Brako Ntiamoah، E ؛ Oforiwaa Egyiri، P ؛ Fiaklou، D ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Winter 2015, Volume 5 - Number 1 (10 صفحه - از 43 تا 52 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionCustomer service practicesCustomer retention and medical storesService
-
47.
نویسنده : سلطانی، علی ؛ دشتی، علی ؛ بابایی، احسان ؛ قضایی، محمد ؛
مجله:معماری و شهرسازی آرمانشهر»پاییز و زمستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 333 تا 342 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیخدماتمشهدگردشگری مذهبیگردشگریاطلاعاتکیفیت خدماترضایتشهر مشهدشهریمکان
-
48.
نویسنده : درویش، حسن ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ منتظری، محمد ؛ فتحی زاده، علی رضا ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»پاییز 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:سازمان خادمخدمتمحوری سازمانینظریه مفهومسازی دادهبنیادنگرش خدمتگراسازمانکارکنانخادمیتمدلخدمات
-
49.
نویسنده : غلامی، خلیل ؛ شیربگی، ناصر ؛ حاجی زاده، سارا ؛
مجله:راهبرد فرهنگ»پاییز 1393 - دوره هفتم، شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها:اعتمادخدمتفروتنینوع دوستیرهبری خدمت گزارمهرورزمدیرانرهبری خدمتدبیرانمدارسمؤلفههایحق
-
50.
نویسنده : ایزدی، ماندانا ؛ تقوا، محمدرضا ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1393 - شماره 78 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 285 تا 305 )
کلیدواژه ها:خدمتنظام های اطلاعاتیمعماری خدمت گراخدمات وبامنیتنظام اطلاعاتیهـاوب
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- ب (17 مقاله)
- د (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)