کلیدواژه Service Quality / (256 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
71.
نویسنده : پرهامنیا، فرشاد ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1400 شماره 94 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل پذیرش فناوری (TAM)نوآوری خدماتکتابخانه هوشمند
-
72.
نویسنده : رحیمیان، حمید ؛ عباس پور، عباس ؛ نویسنده مسئول : زرین، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1400 - شماره 13 ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکاربرد دانشانتشار دانشنگهداری دانشمستندسازی دانشآفرینش و جذب دانشاستقرار مدیریت دانشدانشمدیرانکارکناناطلاعاتپژوهشطراحیآموزش
-
73.
نویسنده مسئول : امینی کرج آباد، مهسا ؛ نویسنده : زحمتکش سردوراهی، مهدیه ؛ سیادتان، محمد ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1400 - شماره 11 (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها:هتلوفاداری مشتریانگردشگریکیفیت خدمات
-
74.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردکسبوکار کوچک و متوسط
-
75.
نویسنده مسئول : ولی، مجید ؛ نویسنده : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 رتبه C (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 75 تا 85 )
کلیدواژه ها:کیفیتخدماترضایتمشتریحمایت سازمانیمدیریتدانش
-
76.
نویسنده مسئول : شفیعیثابت، ناصر ؛ نویسنده : حسینی، سیده سمیر ؛
مجله:توسعه پایدار محیط جغرافیایی»بهار و تابستان 1400 - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 125 تا 141 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالشهرستان همدانشرکت آب و فاضلاب روستایی
-
77.
نویسنده مسئول : نصیری زارع، سعید ؛ نویسنده : چراغی، مهدی ؛
مجله:مطالعات برنامه ریزی قلمرو کوچ نشینان»بهار و تابستان 1400، دوره اول - شماره 1 (16 صفحه - از 124 تا 139 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالجمعیت عشایرمنطقه ییلاقی دیزابعشایرخدمات
-
78.
نویسنده : نوری، زهرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (16 صفحه - از 479 تا 494 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتعدالت سازمانیرفتار شهروندی سازمانیاعتماد سازمانیاخلاق کاری کارکنان
-
79.
نویسنده مسئول : مرادی، مرتضی ؛ نویسنده : زندی پاک، رابعه ؛ قلیچ خانی، حدیثه ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»بهار 1400 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 1 تا 41 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیکیفیت خدماتعملکرد مالیتعاونی روستاییمشتری گراییمسئولیت اجتماعی شرکتی
-
80.
نویسنده : نادری، ناهید ؛ امدادی، حمیده ؛ فرمانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1399- شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 250 تا 272 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمات آموزشیتحلیل عاملی اکتشافیآنتروپی شانونکیفیت ادراکشده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (60 مقاله)
- علمی-پژوهشی (57 مقاله)
- A (12 مقاله)
- B (8 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- C (5 مقاله)
- A+ (4 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)