کلیدواژه Service Quality / (256 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
81.
نویسنده مسئول : عسگری، بهمن ؛ نویسنده : قاسمی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1399- شماره 64 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمجلات علمی-پژوهشیرضایتمندی پژوهشگرانپژوهشگران علوم ورزشی
-
82.
نویسنده : Asgari، Bahman ؛ Farahani، Abolfazl ؛ نویسنده مسئول : Ghasemi، Hamid ؛
مجله:new studies in sport management»Winter 2021, Volume 2 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (9 صفحه - از 59 تا 67 )
کلیدواژه ها:Service Qualityscientific journalsTrustworthinessUpdatingresponse speed
-
83.
نویسنده : درویشی، صیاد ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 507 تا 534 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشارکت شهروندانپلیس هوشمندپیشگیری از توزیع مواد مخدر
-
84.
نویسنده مسئول : حسنی طالش، محسن ؛ نویسنده : پورامینی، زهرا ؛ ساریخانی ساریخان بیگلو، عادل ؛
مجله:علوم و فنون مرزی»زمستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 30 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکانورضایتمندی مشتریان
-
85.
نویسنده : زنده طلب، حمیدرضا ؛ معماریان، ربابه ؛ نویسنده مسئول : ونکی، زهره ؛
مجله:سالمند»زمستان 1399 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 431 تا 439 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسالمندی سالمتحقیق عملکردی مشارکتی
-
86.
نویسنده : قره بیگلو، حسین ؛ فیضی ایلخچی، رافعه ؛ نویسنده مسئول : آب چر، بهجت ؛
مجله:فرهنگ رضوی»زمستان 1399- شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 121 تا 149 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیکیفیت خدماتهوش اجتماعیپردازش اطلاعات اجتماعیآگاهی و مهارتهای اجتماعیاجتماعیبـاهـابـههــابــا
-
87.
نویسنده : امیری رشخوار، امیر ؛ قربانی، محمود ؛ حسین زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : زیرک، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامه تربیتی»زمستان 1399 - شماره 65 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:دانشجویانکیفیت خدمات آموزشیالگوی خانکارکنان و مسئولین دانشگاه
-
88.
نویسنده مسئول : علیخان گرگانی، ابراهیم ؛ نویسنده : آقاجانی، حسن علی ؛ آقا احمدی، قربان علی ؛ گرجی پشتی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1399، دوره هجدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 723 تا 750 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتهوش فرهنگیفراترکیبپیشران
-
89.
نویسنده مسئول : زارع احمدابادی، حبیب ؛ نویسنده : صفاری دربرزی، علی ؛ میرغفوری، سیدحبیب الله ؛ جعفری ندوشن، مسعود ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 110 تا 131 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبی مصنوعیتحلیل شکافآزمون ویلکاکسونکیفیت خدمات
-
90.
نویسنده : Bahrami، Shahab ؛ Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛ نویسنده مسئول : Kiani، Mohammad Saeid ؛
مجله:Sports Business»Winter and Spring 2021 - Number 1 (13 صفحه - از 179 تا 191 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionphysical evidenceHealth clubs
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (60 مقاله)
- علمی-پژوهشی (57 مقاله)
- A (12 مقاله)
- B (8 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- ج (7 مقاله)
- C (5 مقاله)
- A+ (4 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)