کلیدواژه Service Quality / (270 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : درانی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 190 تا 205 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت راهبردیبازاریابی داخلیتوانمندی رقابتیمدل ساختاری- تفسیری (ISM)ISMکارکنانمدلسازمانمدل ISMساختاریشناسایی
-
62.
نویسنده : جوادی، نرگس ؛ فریدنیا، حسین ؛ آریایار، رضا ؛ نویسنده مسئول : تقی زاده، محمد ؛
مجله:جامعه شناسی ورزش»پاییز و زمستان 1400، سال هفتم - شماره 18 (26 صفحه - از 256 تا 281 )
کلیدواژه ها:بیمهتضمینکیفیت خدماترضایتمندی ورزشکارانبیمه ورزشیورزشکارانخدمات بیمه ورزشیاطلاعاترضایتفدراسیون پزشکی ورزشیتجهیزات
-
63.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
64.
نویسنده : علیرضایی، مصطفی ؛ عباسی، حمیده ؛ نویسنده مسئول : مالمیر، آمنه ؛
مجله:توانمندسازی سرمایه انسانی»پاییز 1400 - شماره 14 رتبه B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 179 تا 192 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیکیفیت خدماتهویت سازمانیبدبینی سازمانیکارکنانسازمانیکیفیت ارائه خدمات
-
65.
نویسنده مسئول : پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1400 - شماره 7 (22 صفحه - از 4 تا 25 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیفراتحلیلسازمان ورزشی
-
66.
نویسنده : نوروزی، محمد ؛ قدرتی زوارم، عباس ؛ حقیقی، امان الله ؛ قریشی، رضا ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1400، دوره چهارم - شماره 48 (جلد سوم) (15 صفحه - از 32 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندارزش ادراکشدهفرهنگ مشتریمشتریمشتریانبانکارزش ویژهبرازشپژوهش
-
67.
نویسنده مسئول : چشم فسا، ایمان ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریگردشگری خوراکنیّات رفتاریصنعت رستوران
-
68.
نویسنده مسئول : دکامینی، فاطمه ؛ نویسنده : احسانی فر، محمد ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1400 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 65 تا 105 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکیفیت خدماتمدل بلوغ مدیریت دانش
-
69.
نویسنده : صفرپور، علیرضا ؛ غفاری، رحمان ؛ احمدی، مسعود ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1400- شماره 49 رتبه C (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها:نوآوریشهرداریکیفیت خدماتنوآوری باز خدماتی
-
70.
نویسنده : Mohamad Yazid، Mohd Farid ؛ Ishak، Mohd Fikri ؛ Abd Razak، Anis ؛ Mohd Ali، Aeshah ؛ Abdul Manaf، Sanusi ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 82 تا 98 )
کلیدواژه ها:Service QualityTrustcustomer satisfactionTelecommunicationbrand imageTrust, Brand Image
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (63 مقاله)
- علمی-پژوهشی (57 مقاله)
- الف (9 مقاله)
- ج (8 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)