کلیدواژه Sport Club / (23 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : فسنقری، الهام ؛ گودرزی، محمود ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریباشگاه ورزشی
-
12.
نویسنده مسئول : فسنقری، الهام ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 رتبه د (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتریابعاد سروکوال
-
13.
نویسنده : محرم زاده، مهرداد ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ کاشف، سیدمحمد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 941 تا 956 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریباشگاه ورزشیتجربه مشتری
-
14.
نویسنده : کلهر، فرشاد ؛ سیدعامری، میر حسن ؛ عزیزی قرامحمدی، ابوالفضل ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1395 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 37 تا 46 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)باشگاه ورزشیبهره وری
-
15.
نویسنده : Jahandideh، Mohammad Ali ؛ Razavi، Seyyed Mohammad Hossein ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Summer 2016, Volume 1 - Number 2 (8 صفحه - از 27 تا 34 )
کلیدواژه ها:ShirazSport Clubstrategic thinkingGoldman Model
-
16.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ رحیم زاده، مریم ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1394 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدل کانوباشگاه ورزشینیازهای مشتریانطبقه بندی نیازها
-
17.
نویسنده : نوری، زهرا ؛ حسینی، محمد سلطان ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد 1394 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:استاندارد ایزو 9000یادگیری سازمانیباشگاه ورزشی
-
18.
نویسنده : ایزدی، بهزاد ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ تجاری، فرشاد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1394 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 277 تا 292 )
کلیدواژه ها:فوتبالباشگاه ورزشیارزش عمرمدیریت ارتباطهوادارلیگ برتر فوتبال ایرانهواداراناطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش
-
19.
نویسنده : محمودی، احمد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریوفاداریباشگاه ورزشیمشتریانباشگاهرضایتوفاداری مشتری
-
20.
نویسنده : فراهانی، ابوالفضل ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ درخشنده قهفرخی، سیده طاهره ؛
مجله:مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:اقتصادمالکیتخصوصیسازیشهرکردباشگاه ورزشیمدیرانموانعتسهیلات