-
1.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛ جمشیدی، مینا ؛ گودرزی، پروین ؛ یوسفی، صامع ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (32 صفحه - از 145 تا 176 )
کلیدواژه ها:سنجشرفتار شهروندی سازمانیاستادان دانشگاه
-
2.
نویسنده : حسینی کیا، سید محمد تقی ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحید رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1398 - شماره 44 رتبه B (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 84 تا 108 )
کلیدواژه ها:سبک های زندگی سرمایه گذارانمیزان درگیری ذهنیانواع تصمیم گیری خرید
-
3.
نویسنده : شفیعی، علی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1395 - شماره 30 (19 صفحه - از 77 تا 95 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیخرید تفننیگرایش به خرید تفننیجستجوی فروشگاهیادراک از محیط فروشگاه
-
4.
نویسنده : میرابی، وحیدرضا ؛ کبیر، علی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (22 صفحه - از 78 تا 99 )
کلیدواژه ها:خلاقیتمیزان فروش سازماناستفاده از فرصتها و ایجاد فرصتهای جدیدانعطاف در تولید و خدمات
-
5.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ میرابی، وحید رضا ؛ موسویان، سیدایمان ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1390، سال سوم - شماره 11 (19 صفحه - از 115 تا 133 )
-
6.
نویسنده : صفرزاده، حسین ؛ میرابی، وحید رضا ؛ رضایی، رامین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1388، سال اول - شماره 1 (18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیآمیخته بازاریابیالگوبرداریپخش مویرگی
-
7.
نویسنده : قوامی لاهیجی، شیوا ؛ باقری، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحید رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 314 تا 339 )
کلیدواژه ها:قصد خریدرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادصنعت خرده فروشیبازاریابی محتوا
-
8.
نویسنده : کوهی، شبنم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 101 تا 117 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیرضایت مشتریتوانمندسازی روانشناختیهتلهای 5 ستاره
-
9.
نویسنده : میرابی، وحیدرضا ؛ خیری، بهرام ؛ رضایی، ساناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (36 صفحه - از 185 تا 220 )
کلیدواژه ها:موفقیتمدیریت ارتباط با مشتریهوش کسب و کارهزینه تعویضتبعیض قیمت
-
10.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛ زادوریان، ادوارد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (20 صفحه - از 128 تا 147 )
کلیدواژه ها:مشتریارزیابی کیفیت خدماتاندازه گیری رضایت مشتریانCSM