-
1.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ فرخنده، مهسا ؛ کریمیان، فاطمه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1398 - شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 65 تا 90 )
کلیدواژه ها:رقابتکارگران دانشیسطح توسعهیافتگیصادرات کالا و خدمات نوآورانه
-
2.
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : آل طه، سید حسن ؛ حاتمی نژاد، محمد ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 309 تا 338 )
کلیدواژه ها:ارتباط دهان به دهانرضایت گردشگرتجربه گردشگرهمخوانی با تصویر خود واقعیهمخوانی با تصویر خود ایدهآل
-
3.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اقدامی تطفی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1397 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 171 تا 190 )
کلیدواژه ها:وابستگی عاطفیهویت مکاندلبستگی به مکانوابستگی به مکاننوستالژی درک شدهنوستالژیگردشگریپژوهشعاطفیرستورانمشتریاندلبستگی به مکان
-
4.
نویسنده : صدیقی، حامد ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1396 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 11 تا 42 )
کلیدواژه ها:برند تقلیدیزبان برندنوع تقلیدتشخیص تقلید از برند اصلیمیزان تقلید
-
5.
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ اکبری، محسن ؛ مسعودی فر، میثم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیشخصیت برندارزش ویژه برندخوشنامی برند
-
6.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ رمضانیان، محمد رحیم ؛ قاسمی شمس، معصومه ؛ رسولی، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1397 - شماره 131 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:بیمهنارضایتی مشتریمخاطره اخلاقیماکیاولگراییتقلب مشتریتقلبمشتریشرکتهای بیمهمشتریان
-
7.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ دلخوش کسمایی، ابوالقاسم ؛ صفری، محمود ؛
مجله:آموزش و توسعه منابع انسانی»پاییز 1401 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 247 تا 262 )
کلیدواژه ها:الگوی رشدوزارت رفاهرشد کارکنان