-
1.
نویسنده : اکبری نژاد، معصومه ؛ قره چه، منیژه ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها:بازارگرايیعملکرد صادراتی ادراکیارتباطات خارجیصنايع دستیhandicraftعملکرد صادراتیبازاراطلاعاتفرضیهمدلوابستگی
-
2.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ افشارنژاد، مصطفی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 133 تا 164 )
کلیدواژه ها:سبک زندگیمدل معادلات ساختاریقصد خریدآپارتمان نوسازعوامل موثر بر سبک زندگیمسکن
-
3.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ احمدی، شیدا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1393 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 285 تا 306 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیتبلیغات توصیه ای الکترونیکیکیفیت طراحی وب سایتوب سایت خبری
-
4.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق ؛ احمدی، محمد مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1395 - شماره 80 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلی: رفتار شهروندی برندتعهد کارکنان نسبت به برندمدیریت برند داخلیاعتماد کارکنان به برنددانش کارکنان نسبت به برندبیمه طبقهبندی JEL: M31
-
5.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:صفات اخلاقیارزش ویژه برندابعاد شخصیت برندارزش ویژهشخصیت
-
6.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ عسکری، شیوا ؛ پرسته، سیروان ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 385 تا 406 )
کلیدواژه ها:اطلاعات جمعیت شناختیخوشهبندیرویکرد پالایش همکارانهسیستم پیشنهاددهنده
-
7.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ صفائی، مریم ؛ احمدی، محمد مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1395، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 71 تا 92 )
کلیدواژه ها:صنعتعوامل حیاتی موفقیتاطلاعاتماتریس
-
8.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ فروغی اصل، محمد جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 163 تا 184 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزبخش بندی بازارمصرف کنندگان سبزابعاد سبک زندگیروش إیآیاومصرفمصرفسبک زندگیسبک زندگیبازاربازارمحصولات