-
1.
نویسنده مسئول : گلشاهی، بهنام ؛ نویسنده : درستکار احمدی، ناهید ؛ صادقی، ناهید ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 167 تا 190 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکیآمادگی مشتریانارزش مشتریانفناوری های خودکاربری
-
2.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
3.
نویسنده : رهبر، مریم ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتزمان انتظار
-
4.
نویسنده مسئول : سجاسی قیداری، حمدالله ؛ نویسنده : بذری کشتان، اسما ؛ قندهاری، الهام ؛
مجله:تحقیقات جغرافیایی»پاییز 1399 - شماره 138 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 318 تا 324 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییمناطق روستاییکیفیت خدماتشکاف خدماتروستاهای طرقبه
-
5.
نویسنده مسئول : عزیزی، زهره ؛ نویسنده : مرادی، محمود ؛ زارع، امین ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1400، سال یازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیکیفیت خدماترضایتمندیاشتیاق به بازگشتسودمندی درکشده
-
6.
ارزیابی کیفیت خدمات شرکتهای هواپیمایی با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه ترکیبی در شرایط فازی
نویسنده : تقیزاده یزدی، محمدرضا ؛ سبزعلی رضایی، سیما ؛ امامت، میر سید محمد محسن ؛ علیخانی، هنگامه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 135 تا 164 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفرآیند تحلیل سلسلهمراتبی فازیویکور فازیتصمیمگیری چندشاخصهشرکتهای هواپیمایی
-
7.
نویسنده مسئول : علیخان گرگانی، ابراهیم ؛ نویسنده : آقاجانی، حسن علی ؛ آقا احمدی، قربان علی ؛ گرجی پشتی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1399، دوره هجدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 723 تا 750 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتهوش فرهنگیفراترکیبپیشران
-
8.
نویسنده مسئول : ارشادی، محمد جواد ؛ نویسنده : مقدم، زهرا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 24 تا 45 )
کلیدواژه ها:مطالعه موردیکیفیت خدماتوب کوالایکوالپایگاه گنج
-
9.
نویسنده : شیرزور علی ابادی، زهرا ؛ کاری، مهدیه ؛
مجله:مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان»تابستان 1400 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:ادراکتصویر ذهنیکیفیت خدماتخریداثر اجتماعیخودبینیکالاهای تجملی
-
10.
نویسنده مسئول : مرادی، مرتضی ؛ نویسنده : زندی پاک، رابعه ؛ قلیچ خانی، حدیثه ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»بهار 1400 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 1 تا 41 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیکیفیت خدماتعملکرد مالیتعاونی روستاییمشتری گراییمسئولیت اجتماعی شرکتی