-
51.
نویسنده مسئول : محمدی، یاسر ؛ نویسنده : ملازادگان، آرزو ؛ اسدپوریان، زینب ؛
مجله:پژوهش های روستایی»تابستان 1400 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 317 تا 331 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت ذینفعانالحاق روستا به شهرشهر همدان
-
52.
نویسنده : باوی، بلقیس ؛ جهانگیری، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 25 تا 43 )
کلیدواژه ها:عملکردکیفیت خدماترضایت مشتریتحلیل اهمیتکیفیت خدمات ترانزیتیمنطقه آزاد اروند
-
53.
نویسنده : جلالی، سید مهدی ؛ منصوری، اعظم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت خدماترضایت مشتریارزش ادراک شدهتمایلات رفتاری
-
54.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ محمدامینی، طیبه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتبلیغات توصیه ایخدمات منصفانه
-
55.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ صارمی، نرگس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 79 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبازاریابی محلیسفارشیسازی
-
56.
نویسنده : جعفری، سکینه ؛ نجار زاده، محمد ؛ گلستانه، رضوان ؛ دیر گندم، نرجس ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم (36 صفحه - از 193 تا 228 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتگردشگری الکترونیکایجاد انگیزهرفتار مصرف کنندهجست وجوی اطلاعات
-
57.
نویسنده مسئول : قزلسفلو، حمیدرضا ؛ نویسنده : اصفهانی، نوشین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 795 تا 812 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیتمایل به بازگشتگردشگر ورزشیورزش بومی و سنتی
-
58.
نویسنده : زارع، ابوذر ؛ حمیدی، دکتر مهرزاد ؛ امیرحسینی، دکتر سید احسان ؛
مجله:تعلیم و تربیت»تابستان 1399 - شماره 142 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 45 تا 65 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیتالمپیاد ورزشی درون مدرسه ایفن کیفیت خدمات (سروکوال)
-
59.
نویسنده : محمدی، علی ؛ ابراهیمی، ابولقاسم ؛ یوسفی، زیبا ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 497 تا 514 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیحمل و نقل عمومیاتوبوس تندروتجزیه و تحلیل چندمعیاره رضایت
-
60.
نویسنده : ربیعی، اکرم ؛ نوربخش، ایمان ؛ شاه نظری، علی ؛ روشن، ساسان ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 687 تا 708 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمتانتظارات مشتری