-
1.
نویسنده : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندارتباط با برندتصویر برند
-
2.
نویسنده : ویسی، مهسا ؛ سلیمانی، ندا ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1394 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 118 تا 135 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهآگاهی از برندمیزان مصرف و در دسترس بودن رسانهمتمایز بودن رسانهمحتوای پیام رسانهرسانهشاخصتبلیغاتمعیارهاپرسشنامه
-
3.
نویسنده : محمدی، رزگار ؛ هنری، حبیب ؛ صادقی، رضا ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:نشان تجاریحمایت های مالی ورزشیهوادارانعلاقمندیقصد خریدوفاداریتصویر شرکت
-
4.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
5.
نویسنده : نصراصفهانی، داود ؛ زارعی، علی ؛ اسمعیلی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : تجاری، فرشاد ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1393- شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریآگاهی از برندتداعیات برندکیفیت درکشده
-
6.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش
-
7.
نویسنده : شادی وند، اعظم ؛ ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 359 تا 373 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیوفاداریآگاهی از برندارزش ویژهکیفیت ادراکیمدلمشتریبرندهای ورزشیبرازش