-
1.
نویسنده : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ نویسنده مسئول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها:رضایت گردشگرتبلیغات دهانبهدهانقصد بازدید مجددنیتهای رفتاریهویتیابی برند مقصدکیفیت برند مقصد
-
2.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 96 تا 115 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
3.
نویسنده : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 207 تا 224 )
کلیدواژه ها:سرمایة اجتماعیتبلیغات توصیهایهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
4.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 241 تا 267 )
کلیدواژه ها:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
5.
نویسنده مسئول : عبدالملکی، حسین ؛ نویسنده : خدایاری، عباس ؛ شریعتی، جمال الدین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1093 تا 1106 )
کلیدواژه ها:مشتریتبلیغات شفاهیکسبوکارهای کوچکورزشهای الکترونیکیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیورزشمشتریانرفتار خرید
-
6.
نویسنده : علامه، صادق ؛ اسماعیلیان، مجید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 143 تا 156 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنوآوریارتباطات کلامیمدل انتشارکانال ارتباطیمدلقیمتمدل باسمدلهای انتشاربازارپژوهش
-
7.
نویسنده مسئول : عباسپور، باقر ؛ نویسنده : آبتین، عبدالعزیز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 220 تا 238 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتقصد خریدتبلیغات دهان به دهانآژانس های مسافرتی