الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 27 |
میان رشته ای 7 |
اقتصاد 5 |
حسابداری 3 |
علوم اجتماعی 3 |
علوم سیاسی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 47 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 13 |
العلمية - البحثية 2 |
العلمية - النشرية 2 |
عالمي 1 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (11 صفحة - من 32 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : نقدی، بهمن ؛ آزاد، ناصر ؛ نصراله نیا، محمد ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:اقتصاد مالی»زمستان 1402 - شماره 65 التصنيف A (Azad University (28 صفحة - من 251 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهکالاهای مصرفی بادوامتئوری ارزش
-
3.
مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ فتحی هفشجانی، کیامرث ؛ ریاحی، حامد ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:پژوهشهای برنامه و توسعه»پاییز 1402 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (34 صفحة - من 45 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزیقاچاق کالامدیریت بحرانارتباطات بازاریابی یکپارچهخروج نظاممند
-
4.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 156 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:آمیختگی مصرفکننده با برندخدمات فایدهمحورجوامع مجازی برندآمیختگیمصرفکنندگاناطلاعاتپژوهشبـهرفتاریبـا
-
5.
مؤلف : حسنی، الهه ؛ آزاد، ناصر ؛ كاتب مسؤول : گلرد، پروانه ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»زمستان 1401- شماره 48 التصنيف A (Azad University/ISC (17 صفحة - من 33 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشموانع آموزشیسازمانهای یادگیرندهموانع ساختاری
-
6.
مؤلف : توسلی، میترا ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تجارت بین المللفعالیت های سیاسی و اجتماعیاقتصاد کشورها تروریسمخشونتمنافع ملیسیاسیتروریسمتروریسـمکشـوراقتصاد سیاسی ایراناقتصادیتحریمسـیاسـی
-
7.
مؤلف : قندور، پریسا ؛ نعامی، عبدالله ؛ علیزاده مشکانی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 47 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی ساختاری تفسیریتجربه مشتریموبایل اپلیکیشن فروشگاهیموبایل اپموبایل اپلیکیشنکاربرانشناساییمدل
-
8.
مؤلف : بایایی، بهزاد ؛ آزاد، ناصر ؛ قجری، سمیه ؛ كاتب مسؤول : میرسپاسی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1401 - شماره 49 التصنيف A+ (Azad University (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگشبکه سازمانینهاد حاکمیتیفرهنگ سازمانی شبکه ایی- میانداری
-
9.
مؤلف : قندور، پریسا ؛ نعامی، عبدالله ؛ علیزاده مشکانی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 40 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادتجربه مشتریموبایل اپلیکیشننظریه جریانموبایل اپکاربرانطراحیمدل
-
10.
مؤلف : عشوری، فاطمه ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ناهماهنگی شناختینگرش مصرفکنندهحملونقل ریلی