الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 27 |
میان رشته ای 6 |
اقتصاد 4 |
حسابداری 3 |
علوم اجتماعی 3 |
علوم سیاسی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 45 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 13 |
العلمية - البحثية 2 |
العلمية - النشرية 2 |
ج 1 |
الف 1 |
-
21.
مؤلف : توسلی، میترا ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاندازه شرکتعملکرد صادراتیجهتگیری مشتریتعهد رفتاریمدت ارتباطابهام محیطیبهبود عملکرد صادراتیبازاربازاریابیارتباطاتمشتریبازاریابی بینالمللی
-
22.
مؤلف : حاتمیان، رضا ؛ نعامی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 131 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش محصولسودآوری اقتصادی کاربر نهاییعوامل ارتقای فروشعوامل رضایتمندی کاربر
-
23.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ رنجبرواحد، زهرا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحة - من 396 إلی 409 )
الکلمات المفتاحية:غذای ارگانیک رفتار خرید نگرش خرید ویژگیهای فردی
-
24.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 35 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت
-
25.
كاتب مسؤول : جمالی، سیده طاهره ؛ مؤلف : صراف، فاطمه ؛ آزاد، ناصر ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 171 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:سلامت مالیارزش نام تجاریسرمایه گذاری
-
26.
مؤلف : محمدی پور، مجتبی ؛ آزاد، ناصر ؛ فاطمی، عادل ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریناهمسانی شناختیناهنجاری پس از خریدمشتریانمصاحبهپژوهشکدگذاری
-
27.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ ظریفیان، پیام ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 صفحة - من 62 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتبار برندتعهد موثرتجربهی برندتجربهاعتبارخریدارانمشارکت
-
28.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ كاتب مسؤول : رحیمی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 1 (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیویژگی های بازاربازار بالقوهآمیخته بازاربازارمشتریشناساییارزیابیمشتریانتوسعهمدیریت
-
29.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ عشوری، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 1 (11 صفحة - من 98 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتغییر نگرشناهماهنگی شناختینگرش مصرف کنندگانرفتارمصرفکنندگانرفتار مصرفکنندهکدگذاریارزیابیمدل
-
30.
مؤلف : اصل روستا، حامد ؛ آزاد، ناصر ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 27 (14 صفحة - من 119 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:بازارصنعت سیمانعوامل سازمانیمحیطقیمتگذاری