شیرخدایی، میثم/ 91 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 54 |
علوم اجتماعی 9 |
میان رشته ای 9 |
اقتصاد 5 |
تربیت بدنی 4 |
اخلاق 3 |
علوم تربیتی 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم سیاسی 2 |
هنر و معماری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 91 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 35 |
العلمية - البحثية 26 |
الف 13 |
ج 4 |
العلمية - النشرية 3 |
-
51.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ فضل اله تبار لداری، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 547 إلی 566 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چندمعیارهروش بهترین ـ بدترینمصرف دخانیاتضد بازاریابیمولتی مورادانشجویان
-
52.
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نامور، مائده ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 54 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندوفاداری رفتاریقدرشناسی مشتری
-
53.
كاتب مسؤول : شبابی، هومن ؛ مؤلف : یحیی زاده فر، محمود ؛ راسخی، سعید ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»زمستان 1396 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 105 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رشد اقتصادیتوسعه فناوریتوسعه علمدیماتل مبتنی بر فرآیند تحلیل شبکهفناوریتوسعهعلممعیارهاپژوهش
-
54.
مؤلف : غلامی قاجاری، حسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 37 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی تقلیدبرند بتاتقلید از برند پیشروشرکتهای کارآفرین ورزشیموفقیت در بازار
-
55.
مؤلف : بهمنی تبریزی، حسین ؛ نجات، سهیل ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیعشق برندتبلیغات توصیهایوفاداری برندف تجریه نوستالژیک برندبرنـدبـهعشـقعشقمصرفهـا
-
56.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ شاهی، محبوبه ؛ نجات، سهیل ؛ محمودی نسب، سحر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 106 إلی 124 )
-
57.
مؤلف : داوودی، زهره ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نورائی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های اجتماعی اسلامی»پاییز 1396 - شماره 114 ، العلمية - النشرية (حوزه علمیه/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریسبک زندگی اسلامیبازاریابی اسلامیتبلیغات از منظراسلام
-
58.
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ عباسی، احمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهاعتماد به برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبزترجیح برند سبز
-
59.
مؤلف : بلبل امیری، آتنا ؛ موقر، مرتضی ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 67 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیاسترس شغلیفضای کاری اخلاقیOrganizational commitmentعملکرد کارکنان فروش: Job StressSalespersons PerformanceEthical Work Climate
-
60.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ فقیه نصیری، بشری ؛
مجلة:گلجام»بهار و تابستان 1396 - شماره 31 (22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:ایرانهندآناتولیفرشترکستان شرقیسجاده صفطرح محرابی