نسیمی، محمد علی/ 21 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
جغرافیا 3 |
تربیت بدنی 2 |
میان رشته ای 2 |
حوزه سلامت 2 |
حسابداری 1 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 21 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 9 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : اصانلو، نیما ؛ صمدی لرگانی، محمود ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : پور علی لاکلایه، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1403 - شماره 32 ، C (Azad University (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد جو سازمانیوضوح و روشنی اهدافوضوح و روشنی نقشکیفیت گزارشگری مالیسلامت مالی
-
2.
مؤلف : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»تابستان 1402- شماره 63 ، B (Azad University (12 صفحة - من 67 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییتحلیل تمشهرستان رودسرمدل بازاریابیمصاحبههای نیمه ساحتاری
-
3.
مؤلف : علینژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : صلواتی، شهرام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 51 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیبرند لوکسنگرش مصرفکنندهخودروهای لوکسمصرفکنندگانبازارمشترینگرش مصرفکنندگانشاخصمشتریان
-
4.
مؤلف : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات شفاهیروش آمیختهرسانههای اجتماعیارتباطات شفاهی الکترونیکی
-
5.
مؤلف : علی نژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : صلواتی، شهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 201 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:خودروهای لوکسرویکرد آمیختهنگرش مصرف کنندگانقصد خریدمصرفکنندگانمشتریبازارمشتریان
-
6.
مؤلف : عباس زاده، محمدرضا ؛ پالی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریتی دریا محور»پاییز 1401 - شماره 3 (16 صفحة - من 4 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیروش فراترکیبگردشگری ساحلیتبلیغات شفاهی الکترونیکیروش بهترین بدترین
-
7.
مؤلف : زعفری، میثم ؛ كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (25 صفحة - من 181 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندهمزاد پنداریقابل اطمینان بودندلبستگی برند و محصول
-
8.
مؤلف : نصیری، مجتبی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 351 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیخرید اینترنتیخرده فروشیتحلیل تمکسب و کارهای آنلاینمصاحبههای نیمه ساختاری
-
9.
كاتب مسؤول : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ مؤلف : عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»بهار 1401 - شماره 9 ، ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 80 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییمناطق کوهستانیرودسربرند مقصدمدل بازاریابی
-
10.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
مؤلف : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانروابط بین فردی برخطتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی