الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 7 |
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 12 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 7 |
العلمية - البحثية 3 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : ورمقانی، مریم ؛ فیض، داوود ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 129 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیاداستارتآپهای گردشگریهوشمندی برندرویکرد آمیختهگردشگریکارکناناستارت آپمدلمدیراطلاعاتپژوهشسازمانمدیریت
-
2.
مؤلف : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ كاتب مسؤول : اصغری نجیب، مریم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 95 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بینالمللتحریمنظریه داده بنیادصادراتسیاسیشرایط تحریماقتصادی
-
3.
مؤلف : فیض، داوود ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ علی پور، سیما ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 183 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت مجازینقشه همدلی مشتریویدئوگرافیمشتریتبلیغاتفیلممشتریانویدئویی
-
4.
كاتب مسؤول : ویشلقی، مهدیه ؛ مؤلف : زارعی، عظیم ؛ فیض، داوود ؛
مجلة:بهبود مدیریت»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 127 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:چابکیصنعت خودروسازیچابکی استراتژیکرونق پایدار تولیدصنعت خودروتولیدکدگذاریصنایع خودروسازیپژوهشسازمان
-
5.
كاتب مسؤول : فیض، داوود ؛ مؤلف : جلالی، علی اکبر ؛ زارعی، عظیم الله ؛ سوری، احسان ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1400 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیفاوابمب
-
6.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : فیض، داوود ؛ طاهری، غزاله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 98 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیرسانههای اجتماعیمتنکاویمدلسازی ساختاری- تفسیریتحلیل احساسی کلماتهوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2
-
7.
مؤلف : فیض، داوود ؛ زارعی، عظیماله ؛ كاتب مسؤول : گودرزی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»زمستان 1399، سال اول - شماره 4 (23 صفحة - من 115 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیالگوی مصرفنام تجاریعوامل جمعیتشناختیادراک مصرفکنندهمصرف
-
8.
مؤلف : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ زارعی، عظیم ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمهکرشدپلتفرم باسلامبحران ویروس کووید 19
-
9.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ فیض، داوود ؛ اسدی، محمد ؛
مجلة:جهانی رسانه»بهار و تابستان 1397 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 43 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فرهنگیبازاریابی انیمیشنورود به بازار بین المللی
-
10.
مؤلف : فیض، داوود ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازارتمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینعملکردعملکردارزش ویژهارزش ویژه