دهقانی قهنویه، عادله/ 14 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 9 |
علوم اجتماعی 4 |
جغرافیا 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 14 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 9 |
الف 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
-
2.
مؤلف : دیرین، نرگس ؛ زارعی، قاسم ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 21 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیرفتار مصرفکنندهحمایت اطلاعاتینگرش مصرف کنندهجوامع برند آنلاین
-
3.
مؤلف : جلیلی، معصومه ؛ عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نعمتی، ولی ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1402 - شماره 20 (22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیقصد ترک شغلرفتار مخرب مشتریانرویکرد رفتاری مدیرانرویکرد رفتاری همکاران
-
4.
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:آینده پژوهی ایران»پاییز و زمستان 1401- شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 134 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:آیندهنگاریسناریوبازاریابی گردشگریپساکرونا
-
5.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 25 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:کنش متقابل اجتماعینوع دوستیاشتراکگذاری اخبار جعلی کرونا در رسانه اجتماعیدانش اخبار جعلیتابآوری مصرفکننده
-
6.
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 245 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:روندآیندهنگاریگردشگری پساکرونافراروندهاکروناگردشگریشناساییروندهاآیندهفناوری
-
7.
مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتریهمآفرینی ارزش برندکیفیت ارتباطات مشتریآسیب پذیری ادراک شدهرسانه اجتماعی و صنعت گردشگریکیفیت ارتباطاتگردشگریتعاملرسانه اجتماعی
-
8.
مؤلف : سیف اللهی، ناصر ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:گردشگری شهری»زمستان 1400-دوره هشتم ، شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیکروناتعامل مشتری با برندخطر ادراک شده در طول سفرنیت و تجدید نیت و هم آفرینی ارزش برند
-
9.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 199 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعینوع دوستیهمآفرینی ارزش برندادراک مصرفکننده از برند اخلاقیکیفیت ارتباطات در کروناادراکبرنــدبــر
-
10.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ كاتب مسؤول : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:همآفرینی ارزشادراک مصرف کننده از برند اخلاقینشانههای حسیکیفیت ارتباطاتارزش نوع دوستانه