الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 13 |
روانشناسی 4 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
هنر و معماری 1 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 24 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 8 |
العلمية - البحثية 3 |
د 2 |
الف 1 |
-
21.
مؤلف : حسین آبادی ساده، داود ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ استایدل، پیتر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1396 - شماره 76 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 10 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:بیلبوردشعار تبلیغاتیردیابی چشم
-
22.
مؤلف : پهلوانی، الناز ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:گلجام»پاییز و زمستان 1396 - شماره 32 (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهقصد خریدآشنایی با برندتصویر کشور سازنده
-
23.
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قربان زاده، داود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 173 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:نگرشاعتمادتلگرامتبلیغات شفاهی مثبتسودمندی درک شده
-
24.
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 56 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش