مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها 2 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 2 |
مجلة دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی 1 |
مجلة مدیریت فردا 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
میان رشته ای 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
-
1.
مؤلف : منیشداوی، الهه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : میرمهدی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1402 - شماره 77 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 41 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:غرور سازمانیادراک کارکنان از مسئولیتهای اجتماعی شرکتتعهد خدمت به مشتریتامین اجتماعی استان خوزستان
-
2.
مؤلف : سنجری نادر، بهزاد ؛ حیدریان، اردشیر ؛ فرجی، پریسا ؛ كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 51 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:نقض قراردادهای روانشناختیتخطی از قراردادهای روانشناختیرفتارهای شهروندی مشتریاناعتماد
-
3.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : شهبازی، الهام ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»پاییز 1400، سال دوم - شماره 3 (22 صفحة - من 71 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:شهرستان نهاوندکارکنان مدارسشیوههای تعاملتوسعه روابط انسانی
-
4.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : ظفری، مریم ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»تابستان 1400، سال دوم - شماره 2 (30 صفحة - من 129 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانشهرستان نهاوندآموزش الکترونیکآموزشوپرورشمشکلات آموزش مجازیآموزشآموزش مجازیچالشبـامعلم
-
5.
مؤلف : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 24 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی
-
6.
مؤلف : نظری، فاطمه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آذر 1397، سال اول - شماره 7 (16 صفحة - من 64 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریارزش ادراکیهویت برندموبایلشناسایی نام تجاریاعتماد نام تجاری