بهرام زاده، محمدرضا/ 32 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 15 |
حسابداری 13 |
اقتصاد 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 32 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
مؤلف : بهروزیه، زهرا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندقصد خریدوفاداری برندثبات برندخودانگاره برند
-
2.
مؤلف : قاسمی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحة - من 140 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا
-
3.
مؤلف : رحمان نژاد، محمد ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (16 صفحة - من 86 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهرسانه های اجتماعیعملکرد بنگاهروابط مدیریتی
-
4.
مؤلف : مکرم دری، محمد جواد ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (18 صفحة - من 50 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیعجین شدن با کاربازاریابی داخلیقصد جابجایی کارکنانمربیگری مدیریت
-
5.
كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : ممدوحی، مجید ؛ گلچین، فرحناز ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (23 صفحة - من 89 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانه های اجتماعیروابط فرااجتماعیبازاریابی ویژگی های تاثیرگذارنظریه متقاعدسازی
-
6.
مؤلف : میبدی ثانی، علیرضا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (21 صفحة - من 67 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیداخلیکیفیتمحصولبازاریابیدرونیرضایتشغلی
-
7.
مؤلف : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین
-
8.
مؤلف : مدبری، ایمان ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمد رضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (15 صفحة - من 41 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتمعروفیت (شهرت) برند
-
9.
مؤلف : مودتی، محمد ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندبرند محوریهواداران برند
-
10.
مؤلف : فرخ، زهره ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحة - من 76 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فرصت های فناورانهتصمیمات بازاریابی کارآفرینانهانگیزه کارآفرینی