کلمة المفتاح اثربخشی تبلیغات / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : فتحی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیاثربخشی تبلیغاتاینستاگرامبازاریابی مدرن
-
32.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
33.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
34.
كاتب مسؤول : طلعتی، ریحانه ؛ مؤلف : حیدری، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»بهار 1402 - شماره 14 (21 صفحة - من 29 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریاطلاع رسانیعوامل استراتژیکاثربخشی تبلیغاتسازمان
-
35.
مؤلف : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1402-شماره 10 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 5 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:سلامتعلم سنجیمصورسازیاثربخشی تبلیغات
-
36.
مؤلف : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1402 - شماره 61 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات بومی شده
-
37.
مؤلف : مولایی، کیومرث ؛ عالی، صمد ؛ كاتب مسؤول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی»تابستان 1402 - شماره 31 ISC (31 صفحة - من 75 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:گاز طبیعیاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAمصرفکننده خانگی
-
38.
مؤلف : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1402، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (17 صفحة - من 7 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوانظام سلامتاثربخشی تبلیغاتنگاشتشناختی
-
39.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
40.
كاتب مسؤول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : ابراهیمزاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، شهرزاد ؛ پور قاسمی، فیروزه ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (23 صفحة - من 391 إلی 413 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهاثربخشی تبلیغاتسبکهای مصرفصنعت مدوپوشاکمصرفسبکتبلیغاتمدسبک مصرفبـاپژوهشمصـرف
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- B (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)