کلمة المفتاح ارزش ادراک شده / (5 مقالة)
-
1.
مؤلف : اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمشتریانارزش ادراک شدهنگرش به برندتناسب شخصیت برند
-
2.
مؤلف : جلالی، سید مهدی ؛ منصوری، اعظم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت خدماترضایت مشتریارزش ادراک شدهتمایلات رفتاری
-
3.
مؤلف : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 157 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 184 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند
-
5.
مؤلف : جزئی، نسرین ؛ باقری، سید محمد ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ تبریز، اکبر عالم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:قصدشبکه اجتماعیارزش ادراک شدهمخاطره ادراک شدهنوجوییکنترل رفتاریادراکاتنوآوریقصد پذیرش