کلمة المفتاح ارزش برند / (80 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 88 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندBrandارزش برندGamificationبازی وارسازیcustomersbrand valueمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
-
22.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ قربانی آسیابر، مرتضی ؛ قربانی آسیابر، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1401، دوره هفتم - شماره 3 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندبرندینگباشگاهبرندهواداران لیگ برتر فوتبال ایرانهوادارانارزشتیمباشگاههای فوتبال
-
23.
مؤلف : رشیدی چقاخور، هاشم ؛ رضاییان، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتعملکرد مالیهوش تجاریارزش برندبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
24.
كاتب مسؤول : صفرزاده اصل، محمد ؛ مؤلف : برندک، سجاد ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 6 (15 صفحة - من 245 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات سیاسیهیئت مدیرهارزش برندارزشبـاشـرکتسرمایهبـه
-
25.
مؤلف : پرتانیان، ندا ؛ كاتب مسؤول : جمعه پور، محمود ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»تابستان 1401 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندبرندسازی شهریتجربه مکانرضایت شهروندیخیابان غذا و تفریح
-
26.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ دادبه، شیوا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 55 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش برندتبلیغات آنلاینبرنـدبـهبرنــدهـاایــنهــا
-
27.
مؤلف : غضنفری، امیرشایان ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سقایی، عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 288 إلی 309 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیکیفیت ادراک شدهارزش برندمحتواهای تولیدی شرکتمحتواهای تولیدی کاربرانکاربرانشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
28.
كاتب مسؤول : ریاحی، پویان ؛ مؤلف : سعیدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 12 (18 صفحة - من 44 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:شبکهشبکه اجتماعیارزش برندبرندسازیاطلاعاتشبکههای اجتماعیمشتریانپژوهشسازمانارزش ویژهرسانۀ نوینعوامل
-
29.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»زمستان 1400 - شماره 15 ISC (30 صفحة - من 153 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت دانشسرمایه فکریارزش برندمدیرانهتلارزشسازمانبـهمـدیریت
-
30.
كاتب مسؤول : صراف، دکتر فاطمه ؛ مؤلف : ورکش، زهرا ؛ درخشان، جواد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 53 (جلدچهارم) (15 صفحة - من 48 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برنداعتبار تجاریعملکرد آتیارزشآزمونعملکرد آتی شرکتمتغیرفرضیه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (11 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)