کلمة المفتاح بازارمحوری / (43 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : آقازاده، هاشم ؛ مؤلف : رحیمی جونقانی، زهره ؛ بلوچی، حسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 85 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:عوامل موثر سازمانی؛ تعهد صادراتعملکرد صادراتیتعهد صادراتیبازارمشتریبازارمحوریبـا
-
12.
مؤلف : محمدی، زهرا ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلپور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 339 إلی 363 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریاثربخشی بازاریابیقابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوریبازاربازاریابیمشتریمحوریپژوهش
-
13.
مؤلف : فتحی، حسین ؛ عالی، صمد ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ كاتب مسؤول : نیکی اسفهلان، حکیمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (18 صفحة - من 161 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:بازار محوریعملکرد صادراتیشبکه محوریاثربخشی پورتفولیو
-
14.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ امینی خیابانی، غلامرضا ؛ خوانساری، یحیی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:بازار محوریکارآفرینی محوریظرفیتهای بازاریابیارزشسازینگرش نوآورانهبازاربازاریابینوآوریظرفیتمشتریبازارمحوریارزشظرفیت بازاریابی
-
15.
مؤلف : اسماعیلپور، مجید ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ محمدی، زهرا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 181 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاربازارمحوریاثربخشی بازاریابیقابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوری
-
16.
كاتب مسؤول : رضا زاده، بهرام ؛ مؤلف : آسیابان، مینا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1397 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (19 صفحة - من 95 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بازار محوریجهت گیری استراتژیکیادگیری محوریتوسعه محصولات صادراتیکار آفرینی محوری
-
17.
مؤلف : معطوفی، علیرضا ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»بهار 1397 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 1 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریبازاریابی کارآفرینانهتکنیک دیمتل فازیکارآفرین محوری
-
18.
مؤلف : عزیزموصلو، احمد ؛ عدالتی، علی ؛ سلیمی قهفرخی، لیلا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 6 (14 صفحة - من 161 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتعملکرد سازمانبازارمحوریقابلیت های بازاریابیقابلیت نوآوری
-
19.
مؤلف : محمدی، فرزانه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 145 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبیمارستانبازار محوریهویت برند
-
20.
مؤلف : شهیدی بنی طرف، توفیق ؛ آندرواژ، لیلا ؛ البونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 18 (26 صفحة - من 89 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:مدلسرمایه گذاریبازار مشترکاستراتژی سازمان: رقابتمشتریرضایت مشتریبازاراطلاعاتمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریسازمان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (18 مقالة)
- ب (8 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)