کلمة المفتاح بازارگرایی / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازرگانی 9
-
1.
مؤلف : حبیبی، سعید ؛ میرا، ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 603 إلی 622 )
الکلمات المفتاحية:کدگذاریبازارگراییسلطهجوییجهتگیری استراتژیکتئوری دادهبنیادبازارهـامدلکارآفرینی
-
2.
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 739 إلی 762 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییقابلیت بازاریابیفرهنگ سازمانی دنیسونگرایش به فناوریعملکرد کسبوکاربازاربازاریابیفرهنگ سازمانیقابلیتقابلیـت هـای بازاریـابیعملکرد
-
3.
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 595 إلی 616 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری تدریجیعملکرد بنگاهبازارگرایی اکتشافیبازارگرایی بهرهبردارانهنوآوری یکبارهنوآوریبـازارگراییبنگـاه
-
4.
مؤلف : امینی، علیرضا ؛ مزروعی، اسماعیل ؛ آقاجری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 233 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبازارگراییتمایل به کارآفرینیتوانمندسازی روانشناختی کارکنانشرکت بهرهبرداری نفت و گازکارکنانبازارسازمانتوانمندسازی کارکنان
-
5.
مؤلف : فکور ثقیه، امیر محمد ؛ صادقی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 659 إلی 680 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریعملکردبازارگراییبازاریابی درونیبازاریابی پایدارکارکنانبانکمشتری
-
6.
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 159 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:دوگانگیپویایی کسبوکارراهبردهای بازارگراییراهبردهای نوآوریعوامل کلیدی موفقیت بنگاهبازارگرایینوآوریبنگاهاکتشافیشاخصبازارگرایی بهره بردارانه
-
7.
مؤلف : استیری، مهرداد ؛ دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 295 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبانک ملتبخش ها و سیستم های هماهنگپاسخ هوشمندرفتـار هوشمندبانکبازاراطلاعاتکارکنانشناسایی
-
8.
مؤلف : گروسی مختار زاده، نیما ؛ زمانی، محمود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 463 إلی 484 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمدلسازی معادلات ساختارینوآوری فناورانهبنگاههای داروسازینوآوری مدیریتنوآوریعملکرد بنگاهبازارنـوآوری
-
9.
مؤلف : حیدری، علی ؛ آقا زاده، هاشم ؛ والی پور، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 455 إلی 474 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیسرمایۀ انسانی: بازارگراییتوان مدیریت دانشجهتگیری راهبردیصادراتمدلاطلاعاتسازمانپژوهش
-
10.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیبازارگراییرفتار شهروندی سازمانیبازاریابی درونیبانک ملت شهر تهران