کلمة المفتاح بازاریابی حسی / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : حسینی، سید عماد ؛ پورکیانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : افروزه، علی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیخدماتباشگاه های بدنسازیبازاریابی حسیتوسعۀ خدمت جدید
-
32.
مؤلف : حسن زاده، مهرداد ؛ صفردوست، محسن ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 7 (24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتجربهتعاملبازاریابی حسیتبلیغات دهان به دهانچیدمانخرید مشتریانمشتریمدل
-
33.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسیتجربه مشترینوآوری در خدماتقصد و نیات رفتارینیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریهتلهتل
-
34.
مؤلف : محجوب، مروارید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ زاهدی، محمد ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1394 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 42 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:رضایتگردشگر خارجیبازاریابی حسینیات رفتاریمولفه های حسیهتلگردشگرمشتریرضایت گردشگرحسیرضایت مشتریمشتریان
-
35.
مؤلف : شیدائی حبشی، اکبر ؛ فضل زاده، علی رضا ؛ فاریابی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای عصبی مصنوعیوفاداری مشتریبازاریابی رابطه مندبازاریابی حسیبازاریابی حمایتی
-
36.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایراننژاد پاریزی، الهام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 181 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریبازاریابی حسیبانکداری قرض الحسنهتوسعه خدمت جدید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)