کلمة المفتاح بازاریابی حسی / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایراننژاد پاریزی، الهام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 181 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریبازاریابی حسیبانکداری قرض الحسنهتوسعه خدمت جدید
-
2.
مؤلف : شیدائی حبشی، اکبر ؛ فضل زاده، علی رضا ؛ فاریابی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای عصبی مصنوعیوفاداری مشتریبازاریابی رابطه مندبازاریابی حسیبازاریابی حمایتی
-
3.
مؤلف : محجوب، مروارید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ زاهدی، محمد ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1394 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 42 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:رضایتگردشگر خارجیبازاریابی حسینیات رفتاریمولفه های حسیهتلگردشگرمشتریرضایت گردشگرحسیرضایت مشتریمشتریان
-
4.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسیتجربه مشترینوآوری در خدماتقصد و نیات رفتارینیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریهتلهتل
-
5.
مؤلف : حسن زاده، مهرداد ؛ صفردوست، محسن ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 7 (24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتجربهتعاملبازاریابی حسیتبلیغات دهان به دهانچیدمانخرید مشتریانمشتریمدل
-
6.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ بهمدی، معصومه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (10 صفحة - من 46 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسیبازاریابی نوینبازارمشتریارتباطاتمشتریانتجربهمصرفکنندگان
-
7.
مؤلف : حسینی، سید عماد ؛ پورکیانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : افروزه، علی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیخدماتباشگاه های بدنسازیبازاریابی حسیتوسعۀ خدمت جدید
-
8.
مؤلف : بنی حسینیان، بی تا ؛ اسداللهی، امین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 22 (29 صفحة - من 35 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتجربهتعاملبازاریابی حسیتبلیغات دهان به دهانچیدمانخرید مشتریانمشتریرگرسیون
-
9.
مؤلف : میرزایی، جواد ؛ حسینی، سیدعماد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 549 إلی 564 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانبرندهای ورزشیبازاریابی حسیتجربه برند
-
10.
مؤلف : بنار، نوشین ؛ کریمخان، فرزانه ؛ مرادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : براخاص، حسین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (15 صفحة - من 21 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:اعتماددلبستگی به مکانبازاریابی حسینیات رفتاریلذتجویی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)