کلمة المفتاح بازاریابی داخلی / (126 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
42.
مؤلف : شکورزاده، بهناز ؛ حیدری، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 200 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیبازاریابی داخلیبخش بانکیشعب بانک ملی در استان گلستانکارکنانبانک
-
43.
كاتب مسؤول : صائب نیا، سمیه ؛ مؤلف : ابراهیمی، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (10 صفحة - من 612 إلی 621 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلی سازمان ها پیامدهای بازاریابی داخلی مدل های بازاریابی داخلی ابعاد بازاریابی داخلی
-
44.
مؤلف : اسدی، سمیرا ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ نورایی، محمود ؛ كاتب مسؤول : مظفری، محمدمهدی ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 279 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اسلامیاجراییاستراتژیکهنجاریبازاریابی داخلیاخلاق در بانکداری
-
45.
مؤلف : هاشمی، فروزان السادات ؛ سعادتی، منا ؛ رحیمی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (23 صفحة - من 180 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتشادکامیکارکنانویژگیهای شخصیتیهویت سازمانیبازاریابی داخلی
-
46.
مؤلف : رضایی راد، مصطفی ؛ سعیدی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : ترکمنی، داود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:پارک علم و فناوریهمدانبازارگراییعملکرد شرکتبازاریابی داخلی
-
47.
مؤلف : خیرخواه، احمد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1399 - شماره 21 (17 صفحة - من 127 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیتغییرسازمانیتعهد کارکنان نسبت به تغییر سازمانی و اداره بنیاد شهید.
-
48.
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 15 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ داﺧﻠﯽ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮي ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺻﻨﻌﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮي دﻓﺘﺮ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺴﺎﻓﺮﺗﯽ
-
49.
مؤلف : شبانی، سحر ؛ كاتب مسؤول : انوری، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 42 (جلد سوم) (9 صفحة - من 16 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت استعدادبانک ملتبازاریابی داخلی
-
50.
كاتب مسؤول : منصوری، خدیجه ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (14 صفحة - من 1729 إلی 1742 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابي داخلي رفتار شهروندي سازماني ابعاد بازاريابي داخلي مزيت رقابتي
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (22 مقالة)
- ب (17 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (5 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (4 مقالة)