کلمة المفتاح بازاریابی رسانه های اجتماعی / (54 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛ مؤلف : سمیعی، نیلوفر ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (23 صفحة - من 37 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه برندنگرش نسبت به برندکیفیت رابطه برندبازاریابی رسانه های اجتماعیارزش ویژهکیفیت رابطهپژوهش
-
52.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 التصنيف د (Ministry of Science (17 صفحة - من 181 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدقصد خرید مصرفکننده
-
53.
كاتب مسؤول : آرمان، مانی ؛ مؤلف : جاویدفر، محبت ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (11 صفحة - من 191 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه
-
54.
مؤلف : عقیلی، سید وحید ؛ قاسم زاده عراقی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1394، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتوبحضور اجتماعیغنای رسانه ایرسانه های اجتماعیخوداظهاری آنلایناطلاعاتارتباطاتکاربرانفیس بوکبازاریابی رسانههای اجتماعیشبکههای اجتماعیکاربلوک