کلمة المفتاح بازاریابی رسانه های اجتماعی / (57 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : رزدان، عالمه ؛ فائزی رازی، فرشاد ؛ وکیل الرعیا، یونس ؛ كاتب مسؤول : دانایی، ابوالفضل ؛
مجلة:تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک»تابستان 1402 - شماره 4 (19 صفحة - من 75 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:سلامتتجهیزات پزشکیبازاریابی رسانه های اجتماعیبیماری کرونا
-
12.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
13.
مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (8 صفحة - من 718 إلی 725 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریرسانه اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیپساکرونا
-
14.
مؤلف : میری، سیده مهدیه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی ، ملی (12 صفحة - من 2738 إلی 2749 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادنیت خریدبازاریابی رسانه های اجتماعیپوشاک کودکان
-
15.
مؤلف : احدي، فرهاد ؛ تصاعديان، بابك ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 2 (14 صفحة - من 347 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهی برند
-
16.
مؤلف : رضایی، ندا ؛ افشانی، سیدعلیرضا ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1402 - شماره 89 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:نظریۀ دادهبنیادبازاریابی رسانههای اجتماعیبازار فرامکانبازار شبکهای
-
17.
كاتب مسؤول : محمدی، آناهیتا ؛ مؤلف : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 ، A (Azad University (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:مقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکبازاریابی
-
18.
مؤلف : عصاریان، محمد امین ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 ، ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 92 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیبازاریابی اجتماعیرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادفروشگاههای آنلاینبازاریابی رسانههای اجتماعیمدیرانروش
-
19.
مؤلف : جامی پور، مونا ؛ جاویدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریشاخصهایپژوهشمصاحبه
-
20.
مؤلف : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 717 إلی 740 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (6 مقالة)
- مؤتمر ملی (2 مقالة)