کلمة المفتاح بازاریابی رسانه های اجتماعی / (57 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : امانتی، آرمین ؛ مؤلف : سجادی، سید نصراله ؛ رجبی نوش آبادی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانههای اجتماعی.
-
42.
مؤلف : عموزاده، زهرا ؛ سلطان حسینی، محمد ؛ سلیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 ، ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 407 إلی 424 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگیرفتار مصرفکنندهجذبسرسپردگیفرایند برندسازیبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
43.
مؤلف : برداره، میثم ؛ برزو، ثمانه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (9 صفحة - من 337 إلی 345 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمحصولات شرکت اپلفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریآمارفرضیه
-
44.
مؤلف : جعفری، سید محمد باقر ؛ گل محمدی، کریم ؛ جاویدی، فاطمه ؛ سمیعی، محمد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندمصرف کننده محصولات ورزشیبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
45.
مؤلف : آقا محسنی، وحید ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ عباسیان، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : شریفی، سیدمهدی ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1398 - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:راهبردسازمانهای رسانهایشبکههای اجتماعیبازاریابی اجتماعیرسانهایبازاریابیاطلاعاتسازمانرسانههای اجتماعیراهبردهایمخاطبانبازاریابی رسانههای اجتماعیزمان
-
46.
مؤلف : صدرنیا، لیلا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ نقشبندی، سید صلاح الدین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 85 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیعشق به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیفعالیت ویروسی
-
47.
مؤلف : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
48.
مؤلف : خالوزاده مبارکه، سجاد ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ كاتب مسؤول : مانیان، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 287 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادتجربه مشتریپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
49.
مؤلف : متین نژاد، علی ؛ اخلاصمند فرد، شیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد اول) (9 صفحة - من 175 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تعهدتصویر برندآگاهی برندتبلیغات دهان به دهانفعالیت های بازاریابی شبکه اجتماعیبازاریابی شبکه اجتماعیمشتریانفعالیتبازاریابی رسانههای اجتماعیتصویر
-
50.
كاتب مسؤول : ترشیزی فاروجی، هادی ؛ مؤلف : وقفی، سید جمیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (10 صفحة - من 132 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (6 مقالة)
- مؤتمر ملی (2 مقالة)