کلمة المفتاح بازاریابی سبز / (121 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : خلیلی، سجاد ؛ رامشی، کریمه ؛ كاتب مسؤول : جمالی، غلامرضا ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»بهار 1400 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 72 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیشرکتهای تعاونیبازاریابی سبز
-
52.
مؤلف : دوست حسینی، فهیمه ؛ رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : دعائی، زهره السادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 531 إلی 556 )
الکلمات المفتاحية:دانش زیستمحیطیبازاریابی سبزرفتار خرید سبزنفوذ بینفردینگرش محیطی
-
53.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : حیاتی، خلیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزاشاعه نوآوریتعهد منابعنوآوری پایدارنوآوریبازاریابیرستورانهامحیط زیست
-
54.
كاتب مسؤول : نظری، علی ؛ مؤلف : اسماعیلی، محمدابراهیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1399 - شماره 5 (17 صفحة - من 51 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:اصول اخلاقیمشتری مداریبازاریابی سبزقیمت سبزترویج سبزتوزیع سبز و وفاداری مشتری
-
55.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : حیاتی، خلیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 28 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزاشاعه نوآوریتعهد منابعنوآوری پایدارفشار محیطینوآوریمحیط زیست
-
56.
مؤلف : فتوره چی، زهرا ؛ ابراهیم پور، حبیب ؛ كاتب مسؤول : بابائی، یاور ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 95 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستوفاداری مشتریرفتار خریدبازاریابی سبز
-
57.
كاتب مسؤول : فتورهچی، زهرا ؛ مؤلف : پورامینی، زهرا ؛ سلمانزاده، لیلا ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»پاییز 1399- شماره 25 ISC (14 صفحة - من 95 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزعملکرد محیطزیستیتعهد به مسئولیت اجتماعی
-
58.
مؤلف : عزیزآبادی، محمدجواد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1399، دوره سوم - شماره 28 (10 صفحة - من 107 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:قیمتترفیعمحصولآمیخته های بازاریابی سبزقصد خرید مشتریبازاریابی سبزمشتریقصد خرید محصولات سبز
-
59.
كاتب مسؤول : علی عربی، لیلا ؛ مؤلف : کاظمی، سید عباس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 ، B (Azad University (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد شرکتبازاریابی سبزجهتگیری بازاریابی سبز استراتژیکجهتگیری بازاریابی سبز داخلی
-
60.
كاتب مسؤول : براخاص، حسین ؛ مؤلف : همتی نژاد، مهرعلی ؛ ایزانلو، زهره ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (25 صفحة - من 26 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزترجیح برندنیات رفتاریمصرف کنندگان ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (29 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)