کلمة المفتاح بازاریابی سبز / (121 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 238 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابی سبزمدیریت اخلاقی بازارتئوری اخلاق بازاریابیهنجارهای اخلاقی – اسلامی
-
32.
كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛ مؤلف : خنیفر، حسین ؛ صیادی، سعیده ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1401، دوره بیستم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 39 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:آمیختة بازاریابی سبزادراک از شخصیتعکسالعمل مخاطببازاریابی سبزقصد خریدرضایتمدل
-
33.
كاتب مسؤول : رضائی، فاطمه ؛ مؤلف : هنری، حبیب ؛ غفوری، فرزاد ؛ آقایی، توحید ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1401 - شماره 9 (25 صفحة - من 147 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:عملکرداماکن ورزشیبازاریابی سبزمسئولیت پذیری اجتماعی
-
34.
مؤلف : محمدی، امید ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 ، A+ (Azad University (19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزمحصولات ارگانیکمدل توسعهایتبلیغات سبزطبیعت زنده
-
35.
كاتب مسؤول : کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ مؤلف : نعامی، عبداله ؛ هاشمی، سید محمود ؛ خبره، علی ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1400- شماره 32 ، ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 66 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:رفتار کارآفرینانهبازاریابی سبزچابکی سازمانسیستم اطلاعات بازاریابیمزیت رقابتی.
-
36.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : جندقی، غلامرضا ؛ ناهیدی، مهدیه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) ، A (Azad University (9 صفحة - من 25 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:استان قمبازاریابی سبزگیاهان داروییموانع و محدویتهای بازاریابی سبز
-
37.
كاتب مسؤول : حسینی، میرزا حسن ؛ مؤلف : کشاورز، الهام ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 ، ج (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 95 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزکسب و کارهای کوچک و متوسطبازاریابی بین المللیبازاریابیرویکرد متدولوژی سیستم نرم
-
38.
مؤلف : آسایش، فرزاد ؛ بافقی، پرستو ؛ احمدی شریف، محمود ؛ روستا، علیرضا ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1400،سال اول - شماره 3 (19 صفحة - من 80 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی سبززنجیره تامین سبزعملکرد پایدار
-
39.
كاتب مسؤول : درویشی هرزویلی، فریبرز ؛ مؤلف : رمضانی نژاد، رحیم ؛ گوهر رستمی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (24 صفحة - من 123 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ورزشکارانتصویر برندبازاریابی سبزقصد خریدمحصولات ورزشیمحیطزیست
-
40.
مؤلف : فرقانی اوزرودی، محمدباقر ؛ یزدانی، فرشاد ؛ كاتب مسؤول : یعقوبی، علی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (30 صفحة - من 68 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتولید کنندگانوفاداریمعیارهای اخلاقیبازاریابی سبزمحصولات ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (29 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)